امروز: شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 26 شوال 1445 | 2024-05-04
کد خبر: 99562 |
تاریخ انتشار : 05 شهریور 1395 - 9:52 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

گروه سیاسی؛ محسن سرخو در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با اولویت کار دولت یازدهم در سال آخر فعالیتش اظهار کرد: با آنکه بدون دلیل و یا با دلایل سیاسی هجمه‌های ناعادلانه‌ای علیه دولت صورت می‌گیرد و یا گاهی شاهد اختلالاتی در امور اجرایی دولت توسط سایر دستگاه‌ها هستیم؛ اما می‌بینیم که دولت توانسته با […]

گروه سیاسی؛

محسن سرخو در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با اولویت کار دولت یازدهم در سال آخر فعالیتش اظهار کرد: با آنکه بدون دلیل و یا با دلایل سیاسی هجمه‌های ناعادلانه‌ای علیه دولت صورت می‌گیرد و یا گاهی شاهد اختلالاتی در امور اجرایی دولت توسط سایر دستگاه‌ها هستیم؛ اما می‌بینیم که دولت توانسته با اقتدار برنامه‌های خودش را پیش ببرد و آنچه که به نفع مردم است را انجام دهد. امیدوار هستیم که در این سال پایانی، دولت با کمک مجلس شورای اسلامی به تمام برنامه‌های خود برسد.

وی ادامه داد: تغییرات قابل توجهی در میان نمایندگان مجلس صورت گرفته است و بیش از مجلس گذشته شاهد همراهی نمایندگان با دولت هستیم. از این رو امیدواریم شاهد تسهیل و اجرای برنامه‌های مشترک مجلس و دولت هم باشیم. همین همکاری باعث می‌شود تا دولت بتواند به وعده‌های خود که در زمان انتخابات و در زمان رای اعتماد گرفتن برای وزرایش داده، عمل کند.

این عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار همچنین گفت: امیدواریم دولت در پایان دوره اول خود بتواند گزارشی از وعده‌های اصلی خود و وعده‌های محقق شده ارائه دهد تا مردم دقیقاً متوجه شوند کدام بخش‌ها به انجام رسیده و در کدام بخش‌ها نقصان‌هایی وجود دارد. این کار باعث می‌شود دولت علت آن نواقص را توضیح دهد تا معلوم شود مشکل از کم‌کاری دولت بوده است یا از کارشکنی ارگان‌هایی که باید کمک می‌کردند اما به وظایف خود عمل نکردند.

وی با اشاره به وظیفه دولت برای برگزاری دو انتخابات آتی شورای شهر و ریاست‌جمهوری نیز گفت: ما امیدوار هستیم سال آینده شاهد حضور پرشور و همه‌جانبه مردم پای صندوق‌های رای باشیم که مردم از این حق مدنی خود به عنوان یک شهروند استفاده کنند تا مشارکت مدنی در جامعه سیاسی ما افزایش پیدا کند. تقاضای ما این است که وزارت محترم کشور دقت کافی را به عمل آورند تا آن دسته از اشکالاتی که در دور گذشته انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها صورت گرفت دیگر تکرار نشود.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: چهار سال قبل در تهران زمان اخذ رای یک برگه رای ریاست‌جمهوری را به مردم می‌دادند و بعد می‌پرسیدند که آیا می‌خواهی در انتخابات شورای شهر هم شرکت کنی یا خیر؟ این روش درست نیست. باید تدابیری اتخاذ شود که هر دو برگه رای در هنگام اخذ رای در دسترس مردم قرار گیرد؛ این مشکلات با همت وزارت کشور و دولت مرتفع می‌شود.

انتهای پیام

Let’s block ads! (Why?)

ایسنا

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید