امروز: سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 29 شوال 1445 | 2024-05-07
کد خبر: 52825 |
تاریخ انتشار : 01 اسفند 1394 - 10:46 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

دوشنبه سوم اسفند ماه و ورود پیکرهای 68 شهید گلگون‌کفن به کشور به گزارش صلح خبر،پایگاه پایگاه صلح خبر ایران: سردار سیدمحمد باقرزاده امروز در اهواز با اعلام این خبر اظهار کرد: عملیات جستجوی پیکرهای مطهر شهدای عملیات کربلای 4 با همکاری اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر در جزایر اروند آغاز از 27 دی […]

دوشنبه سوم اسفند ماه و ورود پیکرهای 68 شهید گلگون‌کفن به کشور

به گزارش صلح خبر،پایگاه پایگاه صلح خبر ایران:

سردار سیدمحمد باقرزاده امروز در اهواز با اعلام این خبر اظهار کرد: عملیات جستجوی پیکرهای مطهر شهدای عملیات کربلای 4 با همکاری اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر در جزایر اروند آغاز از 27 دی ماه آغاز شد که در این مدت یک‌ماهه پیکر مطهر 68 شهید شناسایی شد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: پیکر مطهر این شهدا در مناطق عملیاتی فاو، زبیدات، مجنون و جزیره ام‌الرصاص تفحص شده است.

shahid.solhkhabar

وی در ادامه افزود: بعد از 29 سال توانستیم به جزیره ام‌الرصاص وارد شویم 40 شهید را در این منطقه شناسایی کنیم.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: پیکر مطهر این شهدا مربوط به عملیات والفجر 8، تک عراق در فاو، عملیات‌های کربلای 4، تک ایذایی والفجر 8 در منطقه ام‌الرصاص، منطقه کتیبان و پاسگاه زید، عملیات خیبر در جزیره مجنون و عملیات محرم و والفجر 1 در منطقه زبیدات بوده است.

باقرزاده تصریح کرد: با توجه به اینکه تفحص شهدا در منطقه عملیاتی مقابل بندر خرمشهر در حال انجام است برای نخستین بار برنامه‌ریزی شده آیین استقبال از پیکر مطهر شهدا در آبراه اروندرود و در بندر خرمشهر با حضور مردم شهید پرور منطقه برگزار شود.

این مسئول ادامه داد: بعد از ورود شهدا توسط یک بارج به ساحل بندر خرمشهر، در از سوی یگان ویژه ای از نیروی انتظامی مورد استقبال رسمی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: عملیات تفحص شهدا به نام شهید فرزاد زنگنه بسیجی دلاوری که اخیراً در عملیات تفحص در کردستان عراق به شهادت رسید، نام‌گذاری شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 3
    1. نویسنده :رویا.ط

      من هر روز سایتتون رو چک میکنم

    1. نویسنده :توکلی

      پایگاه صلح خبر می تواند خیلی موثر باشد

    1. نویسنده :دخترونه

      سایتتون رو دوست دارم