امروز: شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 4 ذو القعدة 1445 | 2024-05-11
کد خبر: 78998 |
تاریخ انتشار : 29 فروردین 1395 - 16:19 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

حجت اسلام و المسلمین قدرت الله علیخانی نماینده ادوار مجلس افزود: مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج در 7 اسفند با حضور و مشارکت حداکثری و آگاهانه  خود در انتخابات  حماسه ای مانگاری رقم زدند.  ولی اله حسین زاده، وی که در جمع گسترده و باشگوه مردم شهرستان های بوئین زهرا و اوج و […]

حجت اسلام و المسلمین قدرت الله علیخانی نماینده ادوار مجلس افزود: مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج در 7 اسفند با حضور و مشارکت حداکثری و آگاهانه  خود در انتخابات  حماسه ای مانگاری رقم زدند.

 ولی اله حسین زاده، وی که در جمع گسترده و باشگوه مردم شهرستان های بوئین زهرا و اوج و در سالن تختی شهر بوئین زهرا سخن می گفت ضمن تبریک سال نو و اعیاد رجبیه و شعبانیه   و با اعلام اینکه  مردم شهرستان های بوئین زهرا و او ج همواره در عرصه های مختلف انقلاب  نقش اگاهانه و موثری ایفاد نموده اند اظهار کرد :  شما مردم شهرستان های بوئین زهرا و اوج  در کنار مردم دیگر شهرستان های استان افتخار افریدید .
علیخانی خاطرنشان کرد : متاسفانه رد صلاحیت ها باعث گردید  که حضور برخی از چهره های برجسته در انتخابات مجلس شورای اسلامی امکانپذیر نباشد اما عزیزانی که از سوی شما مردم انتخاب شدند  از شایستگان ،  لایقان و مدیران خوب هستند.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : برخی که ادعا می کنند  با حضور مجدد احمدی نژاد  دوباره در مسند امور قرار می گیرند بدانند که دوره احمدی نژاد در این کشور به پایان رسیده است.
 وی افزود : البته ما از هر دولت و مدیری که صادقانه به مردم خدمت کند و به ذخایر ارزی مردم ، بیت المال و اندوخته های کشور دست درازی نکند حمایت می کنیم.
نماینده سابق مردم شهرستان های بوئین زهرا و اوج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد :  الحمداله امروز دولت تدبیر و امید اقای روحانی خدمات و فعالیت های ارزنده و گسترده ای در حوزه های مختلف به مردم و کشور انجام داده  است.
علیخانی عنوان کرد : دولت تدبیر و امید با هدایت و حمایت مقام معظم رهبری  پرونده ای هسته ای را به سرانجام خوبی رساند و تحریم های ظالمانه  دشمنان در حوزه ای هسته ای  را شکست.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با یاداوری  برگزاری کنفرانس  سازمان همکاری اسلامی در کشور ترکیه گفت : در این کنفرانس هئیت عالیرتبه ایران بویژه دکتر روحانی  از مواضع حق طلبانه نظام با قدرت و قوت دفاع نموده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود  امنیت را یکی ازنیاز ها و  مقوله های بسیار مهم برای کشور و مردم توصیف نمود و تاکید کرد : ایران اسلامی مفتخر ست  در سایه انفاس قدسی امام راحل و هدایت های مقام معظم رهبری  و مدیریت توانای رییس جمهور ،  کشور ما در امینت و آرامش بسیار خوبی به سر می برد و همه ما باید قدردان این امنیت و آرامش باشیم که اینگونه است.

گفتنی است در این مراسم روح الله بابایی صالح منتخب مردم بویین زهرا و آوج، حمیده زرآبادی منتخب مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و محمد علیخانی نماینده ادوار مجلس نیز حضور داشتند.

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید