امروز: چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 23 شوال 1445 | 2024-05-01
کد خبر: 530848 |
تاریخ انتشار : 27 آذر 1402 - 21:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

سرمربی شمس آذر با اشاره به این موضوع که کسب سه امتیاز آینده برای تیم شمس آذر به مثابه ماندن قطعی در لیگ برتر است، گفت: بازی با صنعت نفت به اندازه یک فینال برای ما مهم است. به گزارش صلح خبر، سعید دقیقی دوشنبه شب ۲۷ آذر در نشست خبری پیش از بازی شمس […]

سرمربی شمس آذر با اشاره به این موضوع که کسب سه امتیاز آینده برای تیم شمس آذر به مثابه ماندن قطعی در لیگ برتر است، گفت: بازی با صنعت نفت به اندازه یک فینال برای ما مهم است.

به گزارش صلح خبر، سعید دقیقی دوشنبه شب ۲۷ آذر در نشست خبری پیش از بازی شمس آذر و صنعت نفت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ابتدا از هواداران قزوینی که در بازی قبل در هوای سرد و با وجود داربی تهران انتخاب‌شان شمس آذر بود و بین آبی و قرمز، سبز را انتخاب کردند تقدیر می‌کنیم.

او ادامه داد: همین‌جا از کسانی که در آن روز برای هواداری در ورزشگاه سردار آزادگان نبودند می‌خواهیم تعلقات رنگی را فراموش کنند چراکه تیم متعلق به مردم است و تا امروز هم بین مردم ایجاد محبت کرده و هواداران هم ثابت کردند که در روزهای سخت در کنار تیم شمس آذر بوده‌اند لذا نه سرما و نه بازی تیم‌های دیگر نمی‌تواند بهانه خوبی برای هواداری نکردن از تیم باشد.

سرمربی شمس آذر در خصوص بازی با صنعت نفت آبادان بیان کرد: با تیم ریشه‌داری بازی داریم که فوتبالیست‌های خوبی دارد و در سطح ملی و باشگاهی باکیفیت هستند و مربی خوبی هم دارند که سال گذشته کار نشدنی را شدنی کرد و تیم را در لیگ برتر نگه داشت.

وی با بیان اینکه طرفداران آبادانی زود به دنبال رسیدن به قله هستند، خاطرنشان کرد: تیم صنعت نفت آبادان در بازی‌های خارج از خانه از نظر کیفیت فوق‌العاده ظاهر شده‌اند اما در بازی‌های خانگی بدشانس بودند.

این مربی فوتبال تصریح کرد: ما در این بازی به دنبال کسب سه امتیاز هستیم که مطلقاً کار آسانی نیست اما تلاش می‌کنیم که با حمایت هواداران و تلاش تیم به دومین برد خانگی خود دست پیدا کنیم.

او گفت: بازی فردا به اندازه یک فینال برای ما حائز اهمیت است چرا که اگر بتوانیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم به این معناست که در لیگ برتر ماندنی شده‌ایم لذا حساسیت بازی فردا برای ما بالا است.

دقیقی ادامه داد: به بازیکنان خود گفته‌ام که همه بازی‌های پیشین را فراموش کنید و به هواداران هم همین را می‌گویم. این بازی برای ما یک بازی فینال‌گونه است که بعد از آن ۲ بازی خیلی سخت را داریم که اگر در این بازی به نتیجه نرسیم در ۲ بازی بعدی کار سخت‌تری را خواهیم داشت.

تلاش کردیم بازیکنان شمس‌آذر ریکاوری شوند

دقیقی عنوان کرد: اگر بتوانیم بازی فردا را ببریم وارد یک حاشیه امن خواهیم شد، من در مدت ۲ سالی که در خدمت تیم شمس آذر بوده‌ام برای تیم اهداف کوتاه، میان و بلند مدت تعریف کرده‌ام که بتوانیم به مرور به آن‌ها برسیم و در خصوص تیم در حال حاضر ماندن در لیگ و پس از آن ایستادن در جایگاهی که در شأن مردم قزوین باشد هدف ما است.

وی با بیان این موضوع که زمان و فاصله ۲ بازی اخیر تیم شمس آذر کم بوده و تیم نیاز به ریکاوری دارد، توضیح داد: فاصله بین بازی‌ها کم است و شما نمی‌توانید اهداف خیلی تاکتیکی را به تیم دیکته کنید لذا اولین هدف ریکاوری است و چون بازی قبل هم در قزوین بوده باعث می‌شود که زودتر به شرایط ایده‌آل برسیم.

این مربی فوتبال بیان کرد: فوتبال ایران توان هر ۴ روز یک بازی را مانند فوتبال اروپا ندارد و این موضوع به سخت افزار ما مربوط می‌شود، در فوتبال اروپایی وقتی بازی تمام می‌شود تمام ارکان باشگاه به دنبال ریکاوری فوتبالیست هستند اما چون این شرایطی در وضعیت لیگ ما وجود ندارد با این حال ریکاوری در آب در استان قزوین در حالت ایده‌آلی قرار دارد و در مکمل‌های ورزشی و ماساژ نیز در همین شرایط هستیم.

وی گفت: تلاش می‌کنیم در دقایق اولیه بازی با قدرت و دقت بالا بازی کنیم و طوری عمل کنیم که تیم حریف را در زمین خودش نگه داریم که این موضوع به میزان انگیزه و توانی بستگی دارد که تیم ما داشته باشد و فشاری که تیم روبه‌رو تحمل کند و هر قدر زودتر تیم مقابل بشکند این وضع ادامه دارد و سیاست ما تا دقیقه پایان همین است.

سرمربی شمس‌آذر در پایان بیان کرد: با توجه امتیاز کسب شده تیم ما لیگ را با یک وضعیت بغرنج شروع کردیم و رسیدن به یک وضعیت مناسب کار بسیار دشواری بود که این مساله با تلاش تک تک افراد مرتبط با تیم تحقق پیدا کرده است.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید