امروز: چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 23 شوال 1445 | 2024-05-01
کد خبر: 54364 |
تاریخ انتشار : 03 اسفند 1394 - 13:21 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

 دستگیری اعضای باند 9 نفره جعل اسناد پلاک خودرو در شهر کرمان به گزارش صلح خبر،پایگاه پایگاه صلح خبر ایران: به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، دادخدا سالاری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: طی گزارشات واصله از مرکز تعویض پلاک کرمان مبنی بر مشاهده چهار سند وکالت جعلی در مورد تعویض […]

 دستگیری اعضای باند 9 نفره جعل اسناد پلاک خودرو در شهر کرمان

به گزارش صلح خبر،پایگاه پایگاه صلح خبر ایران:

به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، دادخدا سالاری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: طی گزارشات واصله از مرکز تعویض پلاک کرمان مبنی بر مشاهده چهار سند وکالت جعلی در مورد تعویض پلاک، این موضوع در دستور کار این دادستانی قرار گرفت.

سالاری افزود: در تحقیق پیرامون افرادی که مبادرت به سفارش سند جعلی به اشخاص وابسته به باند جعل اسناد می‌کردند، شناسایی و دستگیری عوامل اصلی و افراد جاعل صورت گرفت و در همین رابطه 9 متهم که دو نفر از آنها خانم بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

jaalepelak.solhkhabar

این مقام قضائی ابراز داشت: در بازرسی‌های انجام شده از منازل متهمان سه عدد مهر فلزی برجسته مربوط به دفتر اسناد رسمی، تعداد قابل توجهی مهر ژلاتینی مربوط به افسر کارشناس مرکز تعویض پلاک کرمان و مهر اداره ثبت احوال کرمان کشف شد.

سالاری افزود: دو متهم دیگر که کامل کننده این سلسله اقدامات در زمینه ویرایش اسناد جعلی و تایپ در فرمت مخصوص بودند، دستگیر و در این رابطه یک عدد هارد دیسک رایانه حاوی فایل‌های ذخیره شده، مقادیر قابل توجهی مشروبات الکلی صنعتی و دست‌ساز نیز  کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه تعداد بسیار زیادی اسناد جعل شده و یا آماده جعل مشتمل بر سه کیف از منزل آنها کشف شد، عنوان کرد: در منزل یکی از متهمان مقادیری مواد مخدر به همراه تجهیزات دریافت از ماهواره نیز کشف شده است.

دادستان کرمان تصریح کرد: افراد می‌توانند در صورت شکایت مبنی بر جعل اسناد توسط این باند به شعبه 16 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کرمان مراجعه کنند.

منبع:خبرگزاری فارس

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 1
    1. نویسنده :روزگار

      بهتر از خیلی از این سایتای زرده