امروز: چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 1 ذو القعدة 1445 | 2024-05-08
کد خبر: 73175 |
تاریخ انتشار : 14 اسفند 1394 - 21:45 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

پیام تسلیت درگذشت آیت الله واعظ طبسی در پی درگذشت آیت الله واعظ طبسی تولیت آستان مقدس امام رضا (ع) ، پایگاه صلح خبر ایران در پیامی در گذشت آن عالم ربانی را به بازماندگان و بیت ایشان تسلیت عرض کردند. به گزارش اختصاصی پایگاه خبری صلح خبر ایران ، در این پیام تسلیت آمده است فقدان […]

پیام تسلیت درگذشت آیت الله واعظ طبسی

در پی درگذشت آیت الله واعظ طبسی تولیت آستان مقدس امام رضا (ع) ، پایگاه صلح خبر ایران در پیامی در گذشت آن عالم ربانی را به بازماندگان و بیت ایشان تسلیت عرض کردند. به گزارش اختصاصی پایگاه خبری صلح خبر ایران ، در این پیام تسلیت آمده است فقدان آن فقید بزرگوار که همواره در کنار انقلاب، امام و رهبری و در خدمت اهل بیت سلام الله بوده اند ثلمه ای بس بزرگ خواهد بود.

درگذشت آیت الله واعظ طبسی

متن پيام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مجتهد عاليقدر ، مبارز دوران انقلاب و وفادار به امام و رهبری حضرت آیت الله حاج عباس واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی موجب تاثر و تالم فراوان گردیده است و فقدان آن فقید بزرگوار که همواره در کنار انقلاب، امام و رهبری و در خدمت اهل بیت سلام الله بوده اند ثلمه ای بس بزرگ خواهد بود.

ایشان نماینده رهبر معظم انقلاب در استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی و یار و یاور ولایت بودند و به عنوان تولیت آستان حضرت امام رضا (ع) خدمات ماندگاری را به زائران حرم رضوی و عاشقان ولایت نمودند. توسعه آستان و موقوفات حرم رضوی از آثار عمر پربرکت و صالحات باقیات ایشان بوده است.

پایگاه خبری صلح خبر ایران درگذشت آیت الله واعظ طبسی را به محضر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف ) ،مقام معظم رهبری ، خانواده معزز خادمان و خدمتگذاران آستان مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) تسلیت عرض نموده برای بازماندگان و بیت ایشان صبر و اجر و برای ایشان علوّ درجات، همجواری با اولیاء و صلح خبرای الهی را در جوار حضرت حق خواستاریم.

امیداست که مسئولان و مدیران با تاسی به رفتار ایشان و پیگیری طرح های ناتمام در جهت توسعه و ساخت حرم رضوی ، که می تواندبه عنوان بزرگترین طرح مذهبی در جهان تشیع باشد را ، به سرانجام مطلوب برسانند.

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید