امروز: جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 25 شوال 1445 | 2024-05-03
کد خبر: 513445 |
تاریخ انتشار : 08 مرداد 1402 - 21:18 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

با رد درخواست باشگاه سپاهان مبنی بر افزایش سقف بودجه، مدیران این باشگاه در دردسری جدی افتادند. به گزارش صلح خبر، باشگاه‌های لیگ برتری طی هفته‌های گذشته فرم‌های سقف بودجه‌شان را به سازمان لیگ فوتبال تحویل داده‌اند و این سازمان پس از بررسی مستندات رقم اعلامی، فرم‌های هر باشگاه را به مرور منتشر می‌کند. بر […]

با رد درخواست باشگاه سپاهان مبنی بر افزایش سقف بودجه، مدیران این باشگاه در دردسری جدی افتادند.

به گزارش صلح خبر، باشگاه‌های لیگ برتری طی هفته‌های گذشته فرم‌های سقف بودجه‌شان را به سازمان لیگ فوتبال تحویل داده‌اند و این سازمان پس از بررسی مستندات رقم اعلامی، فرم‌های هر باشگاه را به مرور منتشر می‌کند. بر اساس فرم‌های بودجه منتشرشده، تاکنون تراکتور با سقف بودجه ۳۲۹ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان بیش‌ترین سقف بودجه را دارد و پس از آن پرسپولیس با ۳۲۵ میلیارد تومان قرار گرفته است. البته استقلال هم سقف بودجه ۳۳۰ میلیاردی به سازمان لیگ اعلام کرده اما این سازمان تا سقف ۳۰۰ میلیارد تومان بودجه این باشگاه را مورد تایید قرار داده است.

بیشتر بخوانید

سازمان لیگ فوتبال در حال حاضر در انتظار ارائه فرم سقف بودجه از سوی باشگاه سپاهان است. اقدام باشگاه سپاهان در ارائه‌نکردن فرم بودجه‌اش شبهه‌برانگیز است؛ چرا که برخلاف خیلی از باشگاه‌ها، تکلیف لیست بازیکنان سپاهان برای لیگ بیست و سوم مشخص شده است. البته شبه‌ها وقتی بیش‌تر می‌شود که بدانید بر اساس پیگیری‌های پایگاه صلح خبر به نقل از خبرنگار صلح خبر، تنها باشگاهی که به صورت رسمی خواستار افزایش سقف بودجه شده، سپاهان بوده است؛ درخواستی که در همان ابتدا با مخالفت فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال مواجه شد.

با این حال در جلسه امروز (یکشنبه) کارگروه ناظر بر دستورالعمل قراردادها و سقف بودجه با درخواست باشگاه سپاهان به صورت رسمی مخالفت شد تا محمدرضا ساکت به دنبال راه دیگری برای حل مشکل سقف بودجه سپاهان بگردد.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال امروز (یکشنبه) در مواجه با سوال پایگاه صلح خبر به نقل از خبرنگار صلح خبر درباره تلاش باشگاه سپاهان برای افزایش رقم سقف بودجه گفت: فدراسیون محکم در این خصوص ایستاد. این برای رییس و مسئولان فدراسیون خیلی بار داشت و نمی‌گویم چقدر به ما فشار آمد. نه سپاهان و نه باشگاه‌ دیگر نباید از قانون تخطی کنند. قانون برای همه یکسان است و همه باشگاه‌ها بودجه‌شان را اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید

با این اوصاف باید دید حالا که محمدرضا ساکت در افزایش سقف بودجه تعیین‌شده از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ناکام مانده‌ است، چطور قصد دارد این موضوع را مدیریت کند. یکی از راه‌های پیش‌ روی مدیران سپاهان، تعدیل قرارداد ستاره‌های جدید سپاهان است که می‌تواند به جنجالی غیر قابل تصور در این تیم منجر شود.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید