امروز: چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 1 ذو القعدة 1445 | 2024-05-08
کد خبر: 454734 |
تاریخ انتشار : 27 دی 1400 - 18:48 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

مربی مس کرمان می‌گوید نباید توقعات از این تیم بالا برود. به گزارش صلح خبر، مس کرمان امروز (دوشنبه) در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال موفق شد فولاد، مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را در ضربات پنالتی شکست دهد. محمود محمودی‌نیا، مربی مس کرمان به دلیل محرومیت حسین‌خانی، سرمربی این تیم در نشست […]

مربی مس کرمان می‌گوید نباید توقعات از این تیم بالا برود.

به گزارش صلح خبر، مس کرمان امروز (دوشنبه) در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال موفق شد فولاد، مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را در ضربات پنالتی شکست دهد. محمود محمودی‌نیا، مربی مس کرمان به دلیل محرومیت حسین‌خانی، سرمربی این تیم در نشست خبری پس از بازی حضور پیدا کرد و گفت: به هواداران مس کرمان تبریک می‌گویم. ما بازیکنان حرفه‌ای کنارمان داریم و مقابل یکی از حرفه‌ای‌ترین تیم‌های لیگ برتر و فوتبال ایران بازی کردیم و آنها را شکست دادیم اما فراموش نکنید امروز جوانان ما بازی کردند.

او افزود: بعد از بازی با خوشه طلایی و ماشین سازی جوانان‌مان را از نظر روحی و روانی برای این بازی آماده کردیم. برای این دیدار در فاز دفاع و حمله برنامه داشتیم و خوشحالم که در نهایت به برتری رسیدیم.

مربی مس کرمان درباره داوری گفت: من هیچ زمان منفی نیستم ولی امروز واقعا گله‌مند هستم. وقتی یک داور صحنه‌هایی را برای دو تیم متفاوت سوت می‌زد، نگران کننده بود. مرجان‌زاده هم تلاش خود را برای قضاوت خوب و عدالت محور کرد. در نهایت خوشحالم که بازی را بردیم.

محمودی‌نیا درباره روند داوری بازی گفت: امسال تیم ما طوری بسته شده که بحث بومی و غیر بومی نداریم. ۵۰-۶۰ درصد تیم ما جوان هستند و برای انتخاب ۲۰ نفر تیم، کارمان سخت است. برخی مواقع دلمان می‌گیرد که چرا برخی بازیکنان از لیست بیرون می‌مانند ولی چاره‌ای نداریم چون در نهایت باید از ۲۰ بازیکن برای حضور در لیست استفاده کنیم. کار ما سخت بود و امروز با این برد، سخت‌تر شد. ما تیمی را بردیم که در جام حذفی و فوتبال ایران ید طولایی دارد.

مربی تیم فوتبال مس کرمان در خصوص شرایط این تیم در لیگ دسته اول گفت: تیم مس کرمان قبلا آسیایی بوده و برای موفقیت این تیم باید دل‌ها کنار هم باشند. امروز موقع پنالتی ها به بازیکنان گفتم اگر دلهایتان نزدیک باشد قطعا موفق می‌شوید. خدا نکند غرور سمت تیم ما بیاید.

او در پایان بیان کرد: سرمربی این تیم بومی است و مردم کرمان و هواداران کنار ما هستند و به همین علت مربی تیم بازیکنان جوان را به زمین فرستاد. باید توقعاتمان بالا نرود و همه باید پای برنامه صعود ۲ ساله مس کرمان به لیگ برتر باشیم و هیچ فشاری روی تیم و مجموعه نیاوریم. مطمئن باشید به موجی تبدیل می‌شویم که با صلابت به ساحل می‌رسیم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید