امروز: شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 11 ذو القعدة 1445 | 2024-05-18
کد خبر: 462908 |
تاریخ انتشار : 02 فروردین 1401 - 10:48 | ارسال توسط :
0
3
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/همدان سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: درخشش و تاثیرگذاری سه هندبالیست ملایری در تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران موجب پیروزی برابر تیم هندبال هند شد و در ادامه آن‌ها در رقابت‌های قهرمانی جهان حضور پیدا خواهند کرد. علیرضا صفی‌زاده در گفت‌وگو با صلح خبر، ضمن اشاره به این‌که درخشش […]

صلح خبر/همدان سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: درخشش و تاثیرگذاری سه هندبالیست ملایری در تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران موجب پیروزی برابر تیم هندبال هند شد و در ادامه آن‌ها در رقابت‌های قهرمانی جهان حضور پیدا خواهند کرد.

علیرضا صفی‌زاده در گفت‌وگو با صلح خبر، ضمن اشاره به این‌که درخشش هندبالیست های ملایری خود عیدی بزرگی به ورزش ایران بود، اظهار کرد: تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران با درخشش سه هندبالیست ملایری و کسب پیروزی مقابل تیم هندبال هند جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را کسب کرد.

وی افزود: تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در جریان مسابقات قهرمانی آسیا با نتیجه ۲۵-۲۴ برابر هند به پیروزی رسید و برای اولین بار در تاریخ هندبال، جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ را بدست آورد.

صفی‌زاده تصریح کرد: ملی‌پوشان ایران در نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ تن به شکست دادند اما در نیمه دوم این نتیجه جبران شد و در نهایت ۲۵-۲۴ برابر هند به پیروزی رسیدند و سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کردند.

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان این‌که ۵۰ درصد ترکیب درون زمین تیم ملی در این رقابت‌ها را سه هندبالیست ملایری به نام‌های الناز یارمحمد توسکی؛ صبا زنگنه و بهاره زنگنه تشکیل می‌دادند، مطرح کرد: همه این بازیکنان از شاگردان مژگان ملکی مربی پرتلاش ملایری هستند و گفتنی است در دیدار برابر هند الناز یارمحمد توسکی با درخشش درون دروازه تیم ملی به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد؛ هم‌چنین مائده شهبازی در تیم ملی جوانان از شاگردان این مربی ارزنده به شمار می‌رود.

وی در پایان اشاره کرد: در یک ماه اخیر شاگردان این مربی ارزنده در تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان دست به کارهای بزرگی زدند و برای اولین در هندبال بانوان سهمیه مسابقات جهانی را بدست آوردند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید