امروز: شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 11 ذو القعدة 1445 | 2024-05-18
کد خبر: 106825 |
تاریخ انتشار : 04 بهمن 1391 - 12:03 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

پارسی وی:کارشناس فوتبال ایران با اعلام اینکه پیش بینی من این است که دربی 76 گل دارد اما مساوی می شود، گفت: پرسپولیس قهرمانی در رقابت های لیگ برتر را از دست داده و برای اعاده حیثیت خود درلیگ نیاز به شکست استقلال دارد. در خصوص هفتاد و ششمین دربی پایتخت ضمن بیان مطلب فوق […]

پارسی وی:کارشناس فوتبال ایران با اعلام اینکه پیش بینی من این است که دربی 76 گل دارد اما مساوی می شود، گفت: پرسپولیس قهرمانی در رقابت های لیگ برتر را از دست داده و برای اعاده حیثیت خود درلیگ نیاز به شکست استقلال دارد.

در خصوص هفتاد و ششمین دربی پایتخت ضمن بیان مطلب فوق گفت: وضعیت تیم پرسپولیس نسبت به نیم فصل اول لیگ بهتر شده و این تیم مقابل حریفان خود با برنامه تر بازی می کند ضمن اینکه شرح وظایف بازیکنان درون زمین کاملا به چشم می آید.

وی درهمین خصوص افزود: یکی از نکات مثبتی که با حضور یحیی گل محمدی در پرسپولیس اتفاق افتاده بهبود شرایط روحی بازیکنان پرسپولیس است. تقریبا می شود گفت که پرسپولیس قهرمانی در رقابت های لیگ برتر را از دست داده و برای اعاده حیثیت خود درلیگ نیاز به شکست استقلال دارد.

وی در خصوص وضعیت تیم استقلال نیز تصریح کرد: استقلال تیمی است که از بازیکنان خوبی برخوردار است که به خوبی در جریان بازی ها با یکدیگر هماهنگ هستند. استقلال دراین فصل نشان داده که از ثبات فنی بیشتری نسبت به سایر تیم ها برخوردار است و وضعیت این تیم در جدل رده بندی نیز نشان می دهد که کادر فنی استقلال بلد است که چگونه از حریفان خود امتیاز بگیرد.

ذوالفقار نسب تصریح کرد: تیمی در دربی موفق می شود که بازیکنان آن تیم تمرکز بیشتری درون زمین داشته باشند ضمن اینکه عملکرد تیم داوری نیز بر کیفیت بازی بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

وی تاکید کرد: طرز تفکر مربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس باعث می شود که هواداران این دو تیم شاهد بازی هجومی باشند به طوریکه جریان بازی یکنواخت نباشد.

کارشناس فوتبال ایران تاکید کرد: بازی دربی همواره حساسیت های خاص خود را دارد.و نتایج آن را نمی توان پیش بینی کرد اما من فکر می کنم که هفتاد و ششمین دربی پایتخت گل خواهد داشت اما با نتیجه تساوی به پایان می رسد.

هفتاد و ششمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که از رقابت های هفته بیست و سوم لیگ داوزدهم محسوب می شود، ساعت 15 روز جمعه 6 بهمن ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید