امروز: چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 20 ذو الحجة 1445 | 2024-06-26
کد خبر: 236232 |
تاریخ انتشار : 30 تیر 1397 - 1:22 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: کسانی که مشکل اثر انگشت دارند بایستی برای دریافت کارت ملی هوشمند مستقیما به دفاتر ثبت احوال استانی که در آن ساکن هستند، مراجعه کنند. سیف الله ابوترابی در گفت وگو با صلح خبر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کسانی که […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: کسانی که مشکل اثر انگشت دارند بایستی برای دریافت کارت ملی هوشمند مستقیما به دفاتر ثبت احوال استانی که در آن ساکن هستند، مراجعه کنند.

سیف الله ابوترابی در گفت وگو با صلح خبر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کسانی که بر اثر حادثه اثر انگشت خود را از دست داده یا انگشت دستشان قطع شده است برای دریافت کارت ملی هوشمند بایستی چه اقداماتی انجام دهند اظهار کرد: همه کسانی که مشکل اثر انگشت دارند یا انگشت دست آنها به براثر حادثه قطع شده است بایستی برای دریافت کارت ملی هوشمند به دفاتر ثبت احوال استانشان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: این افراد بایستی مستقیما برای ارائه درخواست کارت ملی هوشمند به دفاتر ثبت احوال در استان هایشان مراجعه کنند زیرا دفاتر پست و پیشخوان درخواست این افراد را قبول نخواهند کرد  و این دفاتر امکان صدور کارت ملی هوشمند برای این افراد را ندارند.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور در پایان افزود: برای صدور کارت ملی هوشمند دختران شین‌آبادی که در حادثه آتش سوزی دچار مشکل اثر انگشت هستند نیز جای نگرانی وجود ندارد  زیرا سازمان ثبت احوال در هر استان اقدامات لازم برای صدور کارت ملی هوشمند برای افرادی با چنین شرایطی را  فراهم کرده است.

به گزارش صلح خبر،  حسین احمدی نیاز وکیل دختران شین آبادی پیش از این در گفت‌وگویی با صلح خبر اعلام کرده بود: دختران شین آباد به دلیل اینکه اثر انگشت ندارند برای دریافت کارت ملی با مشکلاتی روبه‌رو شده‌اند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید