امروز: چهارشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 15 ذو القعدة 1445 | 2024-05-22
کد خبر: 492548 |
تاریخ انتشار : 07 بهمن 1401 - 8:08 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

دانلود قسمت 44 سریال جیران (نسخه کامل) با کیفیت بالا در ادامه امکان‌پذیر است. برای دانلود قسمت چهل و چهارم سریال جیران به صورت قانونی با لینک مستقیم با ما همراه باشید. به گزارش صلح خبر به نقل از سریالینو، قسمت 44 سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی در روز جمعه 7 بهمن ماه ساعت […]

دانلود قسمت 44 سریال جیران (نسخه کامل) با کیفیت بالا در ادامه امکان‌پذیر است. برای دانلود قسمت چهل و چهارم سریال جیران به صورت قانونی با لینک مستقیم با ما همراه باشید.

به گزارش صلح خبر به نقل از سریالینو، قسمت 44 سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی در روز جمعه 7 بهمن ماه ساعت 8 صبح منتشر می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم به هیچ‌وجه دانلود قسمت چهل و چهارم جیران را از دست ندهید؛ چرا که این قسمت دست‌خوشِ اتفاقات غیرمنتظره‌ای خواهد بود. برای دانلود این قسمت روی لینک زیر کلیک کنید:

در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر از چند و چون قسمت جدید سریال جیران و اتفاقات آن اطلاع یابید.
درباره قسمت 44 سریال جیران
پیش از بررسی و دانلود قسمت 44 سریال جیران، بد نیست نگاهی داشته باشیم به آنچه در قسمت‌های گذشته این مجموعه اتفاق افتاده است.
همانطور در قسمت‌های گذشته مشاهده کرده‌اید، تاج‌گذاری و قیام سیاوش، عشق سارای گرجی و سیاوش و ازدواج آن‌ها، مشخص شدن نقش پنهان نقره و قتل خواجه روشن به دست او و در نهایت دستگیری کفایت خاتون و فرار سارا و سیاوش از مهم‌ترین اتفاقات چند قسمت گذشته هستند که حسن‌ختام آن‌ها بدون شک بازگشت جیران به کاخ بود.
جیران برای دومین بار باردار شده و پس از بازگشت اکنون به عزیزدردانه ناصرالدین شاه بدل گشته است. او این بار درخواستی از شاه دارد و آن این است که نمی‌خواهد پسر دومش جانشین و ولیعهد شاه باشد و این مقام از معین میرزا گرفته شود. او قصد دارد که صلح و آرامش به دربار و حرمسرا برگشته و شاه در کمال آرامش به حل مشکلات مملکت بپردازد.
از سوی دیگر، کفایت خاتون که پس از دستگیری توسط آقاخان به سیاه ‌چال صدراعظم برده شده بود، در ازای آزادی و حفظ جانش حاضر می‌شود تمام اموالش را به آقاخان و پسرش میرزا کاظم بدهد. این معامله قدرت خاندان نوری را بیش از پیش خواهد کرد. کفایت خاتون نیز به سرزمین عثمانی تبعید خواهد شد.
کفایت خاتون اکنون به اموالش در خارج از کشور امیدوار است. آیا می‌تواند بار دیگر سیاوش را پیدا کرده و به اهداف قیام بپردازد؟ برای پاسخ به این سؤال باید به تماشای قسمت‌های آتی سریال جیران نشست.

نقره نیز که با جاسوسی برای میرزا آقاخان، جربزه و وفاداری‌اش به خانواده نوری را ثابت کرده بود، بی‌سر و صدا به عقد میرزا کاظم در می‌آید تا به نوعی پاداش خدمتش را بگیرد.
داستان مهدعلیا هم در قسمت‌های اخیر جالب بود؛ او که ابتدا به رابطه سلمان و خدیجه چهریقی درگذشته پی برده و بار دیگر خود را در برابر خدیجه بازنده می‌دید، این بار رابطه جدیدی را با شازده بصیر آغاز کرده است. شازده بصیر هم می‌خواهد با استفاده از این فرصت هرچه بیشتر به مرکز قدرت نزدیک شود.
پیشنهاد می‌کنیم قسمت چهل و چهارم سریال جیران را از دست ندهید چرا که اتفاقات جذابی در انتظارتان است. برای دانلود قسمت 44 سریال جیران در کیفیت‌های مختلف روی لینک بالا (ابتدای مطلب) کلیک کرده و کیفیت دلخواهتان را دریافت نمایید.
بازیگران سریال جیران قسمت 44
بازیگران:
بهرام رادان
پریناز ایزدیار
مریلا زارعی
امیر جعفری
مهدی پاکدل
غزل شاکری
رعنا آزادی‌ور
ستاره پسیانی
رویا تیموریان
امیر حسین فتحی
هومن برق نورد
سمیرا حسن‌پور
مهدی کوشکی
غلامرضا نیکخواه
سیاوش چراغی‌پور
درباره سریال جیران (قسمت چهل و چهارم)
سریال جیران در سال 1400 به کارگردانی حسن فتحی ساخته شد. حسن فتحی که پیش از این با ساخت سریال موفق و پرطرفدار شهرزاد، تجربه ساخت سریال تاریخی و عاشقانه در شبکه نمایش خانگی را داشت، این بار نیز به سراغ داستانی عاشقانه و جذاب در دل تاریخ رفته است.
تاکنون 44 قسمت سریال جیران منتشر شده و کم‌کم به قسمت‌های پایانی نزدیک می‌شود. این سریال پربازیگر توانسته نظر مثبت مخاطبان را به خود جلب کرده و به یکی از پرفروش‌ترین سریال‌های نمایش خانگی تبدیل شود. حسن فتحی با ساخت این سریال اثری خاص و فوق‌العاده در کارنامه هنری خود ثبت کرده است. اثری که تا سال‌ها درباره‌اش صحبت خواهد شد. برای دانلود سریال جیران (تمام قسمت‌ها) روی لینک کلیک کنید.
داستان سریال جیران
جیران، داستانی عاشقانه و تاریخی است که 6 سال از زندگی ناصرالدین شاه را در دوران پس از مرگ امیرکبیر به تصویر می‌کشد؛ داستان اصلی این سریال حول عشق شاه به دختری روستایی به نام «جیران» شکل می‌گیرد.
ناصرالدین شاه در سفری که برای شکار به تجریش رفته، یک دل نه صد دل عاشقِ خدیجه تجریشی یا همان جیران می‌شود اما جیران که خود دلباخته سیاوش، شاگرد پدرش است، از درخواست شاه امتناع کرده اما در نهایت به زور تهدید اطرافیان شاه بالاجبار راهی قصر ناصری می‌گردد. پس از آن‌ که خدیجه به ازدواج شاه درآمد، به سبب چشمان درشتش، شاه نام «جیران» را بر او نهاد.
شما می‌توانید برای دانلود قسمت 44 سریال جیران و قسمت‌های قبلی این سریال، به لینک ابتدای صفحه مراجعه کرده قسمت دلخواه خود را با لینک مستقیم دانلود نمایید.
منبع: https://serialino.ir
انتهای رپرتاژ آگهی

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید