امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 18 شوال 1445 | 2024-04-26
کد خبر: 469749 |
تاریخ انتشار : 31 اردیبهشت 1401 - 15:52 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/کرمانشاه دونده تاریخ ساز ایران که تابستان سال 1398 به دلیل مثبت شدن تست دوپینگش برای چهار سال از حضور در میادین دوومیدانی محروم شد، یکی از خوشحال ترین ورزشکاران ایران از تعویق بازی های آسیایی 2022 است. حسین کیهانی که در بازیهای آسیایی جاکارتا 2018 در ماده سه هزار متر با مانع مدال […]

صلح خبر/کرمانشاه دونده تاریخ ساز ایران که تابستان سال 1398 به دلیل مثبت شدن تست دوپینگش برای چهار سال از حضور در میادین دوومیدانی محروم شد، یکی از خوشحال ترین ورزشکاران ایران از تعویق بازی های آسیایی 2022 است.

حسین کیهانی که در بازیهای آسیایی جاکارتا 2018 در ماده سه هزار متر با مانع مدال خوشرنگ طلا را کسب کرد، این روزها درحال سپری کردن دوران محرومیتش است.

وی در گفت و گو با صلح خبر در خصوص تعویق بازی های آسیایی 2022 اظهار کرد: باتوجه به اینکه در دوره قبل بازی های آسیایی مدال طلا را کسب کرده بودم، دلم می خواست در دوره جدید رقابت ها که قرار بود به میزبانی کشور چین برگزار شود، حضور داشته باشم، اما شش ماه از محرومیتم باقی مانده بود.

ملی پوش سابق دوومیدانی ایران اضافه کرد: دعا می کردم این دوره از بازی های آسیایی هم به مانند المپیک به تعویق بیفتد که خوشبختانه خدا حرف دلم را شنید و رقابت ها به تعویق افتاد.

وی ادامه داد: هرچند می‌دانم ملی پوشان رشته های ورزشی مختلف طی این مدت زحمت زیادی کشیده و خود را برای این رقابت ها آماده می کردند، اما تعویق بازی های آسیایی به نفع من شد تا بتوانم دوباره در آن حضور پیدا کنم.

کیهانی با بیان اینکه از تعویق بازی های آسیایی هانگژو بسیار خوشحال است، گفت: این اتفاق قوت قلب بزرگی برایم بود تا بتوانم تمریناتم را جدی تر ادامه دهم.

وی یادآور شد: طبق قوانین از اواخر شهریور این امکان را دارم که در رقابت های داخل کشور شرکت کنم، اما تا پایان سال 1401 همچنان از حضور در میادین بین المللی محروم هستم.

این دونده کرمانشاهی با تاکید براینکه دوباره حضوری قدرتمند در دوومیدانی ایران خواهد داشت، گفت:  علیرغم گذشت سه سال از دوران محرومیتم، هنوز نسبت به رشته ام سرد نشده و علاقه دارم که سریع تر و با قدرت بیشتری به آن بازگردم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید