امروز: سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 14 ذو القعدة 1445 | 2024-05-21
کد خبر: 43096 |
تاریخ انتشار : 14 دی 1391 - 12:27 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

پارسی وی : یگان های مهندسی ارتش سوریه 20 بمب که در شماری از محله های قدیمی حلب توسط افراد مسلح کار گذاشته شده بودند را خنثی کردند. به گزارش پارسی وی از مهر به نقل از المنار، یگان های مهندسی ارتش سوریه 20 بمب که در شماری از محله های قدیمی حلب توسط افراد مسلح […]

پارسی وی : یگان های مهندسی ارتش سوریه 20 بمب که در شماری از محله های قدیمی حلب توسط افراد مسلح کار گذاشته شده بودند را خنثی کردند.

به گزارش پارسی وی از مهر به نقل از المنار، یگان های مهندسی ارتش سوریه 20 بمب که در شماری از محله های قدیمی حلب توسط افراد مسلح کار گذاشته شده بودند را خنثی کردند.

خبر دیگر اینکه درگیری ها در شهر حلب و حومه این استان به ویژه در منطقه “الخفسه” ادامه دارد.

خبرگزاری سوریه نیز گزارش داد که نیروهای ارتش سوریه با گروه های تروریستی که به ساکنان ریف دمشق حمله می کردند و اموال آنها را به غارت می بردند درگیر شدند.
این درگیری به تخریب یک مرکز توپخانه ای ضد هوایی افراد مسلح منجر شد. از سوی دیگر ارتش سوریه به تعقیب افراد مسلح در مزارع منطقه “السعن” در حومه حمص ادامه دادند که این امر کشته و زخمی شدن شماری از این افراد را در پی داشت.
افراد مسلح همچنین به یک مجتمع ایستگاهی جمع آوری گاز وابسته به شرکت نفتی “حیان” حمله کردند و مقادیر زیادی از کالاهای این مرکز را به سرقت بردند.
این افراد همچنین به یک مجتمع تربیتی در حومه حمص حمله کردند و برخی لوازم موجود در این مرکز را تخریب و 13 رایانه را به سرقت بردند.
از سوی دیگر منابع اطلاع رسانی سوری گزارش دادند که شهروندان الحسکه شب گذشته در مناطق “تل علو” و روستاهای اطراف آن در مقابل گروه های مسلح که به دنبال غارت یک انبار غله بودند ایستادگی کردند.
این گروه ها همچنین در این منطقه به یک ساختمان هیئت سرمایه گذاری های سوریه یورش بردند و برخی لوازم موجود در آن را غارت کردند.
منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 6
    1. نویسنده :M.e.h.D.i

      زحمت زیادی کشیدین. سایت خوبی دارین. موفق باشین.

    1. نویسنده :شاهین

      زیبا بود.

    1. نویسنده :تیم.تپل

      آقای صبای عزیز سایت خوبی دارید. موفق باشید.

    1. نویسنده :سارا

      صحبت از پژمردن یک برگ نیست…وای جنگل را بیابان می کنند…با ارزوی موفقیت برای شما

    1. نویسنده :tehrani

      matlab khobi bood…moafagh bashid

    1. نویسنده :امیر

      نوشته های آخرین اخبار جلب توجه بود.