امروز: دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 6 ذو القعدة 1445 | 2024-05-13
کد خبر: 541593 |
تاریخ انتشار : 24 فروردین 1403 - 21:04 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

سرمربی تراکتور از خوب پیش نرفتن برنامه‌هایش در بازی با ذوب آهن به عنوان دلیل اصلی شکست سنگین مقابل این تیم یاد کرد. به گزارش صلح خبر، تراکتور در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) با نتیجه سنگین 4 بر یک مغلوب ذوب آهن شد. پاکو خمس، سرمربی تراکتور در نشست خبری […]

سرمربی تراکتور از خوب پیش نرفتن برنامه‌هایش در بازی با ذوب آهن به عنوان دلیل اصلی شکست سنگین مقابل این تیم یاد کرد.

به گزارش صلح خبر، تراکتور در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) با نتیجه سنگین 4 بر یک مغلوب ذوب آهن شد. پاکو خمس، سرمربی تراکتور در نشست خبری پس از این دیدار در واکنش به ضعف در انتقال توپ از دفاع به خطوط جلو گفت: شیوه بازی ما از زمانی که من آمدم همین بوده که مدافعان بازی‌سازی را از عقب شروع می‌کنند. گاهی اوقات با سرعت بیشتر و گاهی اوقات با توجه به فشار تیم حریف نیاز به زمان بیشتری داریم تا خودمان را به زمین حریف برسانیم. گاهی بهتر و گاهی بد از آب در میاد و گاهی ممکن است شیوه بازی‌سازی در بازی کند باشد. در بازی امروز تیم حریف فضاها را به خوبی بست و علت باخت امروز این بود که همه چیز بد از آب در آمد. همیشه به این فکر می‌کنیم که کارها خوب بیشتر برود اما بعضا مثل این بازی بد از آب در آمد.

خمس در واکنش به شعار هواداران علیه او که خواستار جدایی‌اش شدند و احتمال سخت‌تر شدن تداوم همکاری با تراکتور، گفت: نه برای من این طور نیست چون بخشی از کار من است. من همیشه مسئولیتم را بر عهده میگیرم؛ الان بیش از همیشه. من همچنان به بازیکنانم اعتقاد کامل دادم. این تیم در گذشته ما را شاد کرده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا آنالیز اشتباهی از ذوب آهن داشته است، بیان کرد: من با نظر شما موافق نیستم. گفتم که بازی از همان ابتدا بد پیش رفت و این ارتباطی به نداشتن برنامه برای پیروزی و نداشتن آنالیز درست ندارد. ما امروز بی‌دقتی زیادی داشتیم و ربطی به آنالیز و برنامه‌ریزی ندارد.

خمس درباره دلیل تعویض‌های زودهنگامش گفت: ما به گل نیاز داشتیم و یک دفاع کم کردیم و سپس عبدی را آوردیم. چون به گل نیاز داشتیم، ریسک کردیم و امروز این ریسک جواب نداد اما باید خطر می‌کردیم.

سرمربی تراکتور عنوان کرد: از طرف خودم و باشگاه از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم. من فکر می‌کنم این تیم شایستگی اعتماد بیشتر را دارد. امروز بازیکنانمان از ناراحتی شکست در رختکن گریه می‌کردند و این گریستن بازیکنان بیشتر به خاطر این بود که هواداران از آن‌ها ناراضی بودند. شعارهایی بر ضد بازیکنان داده شد و هواداران باید بدانند برای بازیکنان مهم هستند و به خاطر آن‌ها و جلب رضایتشان بازی می‌کنند. بازیکنان شایستگی حمایت هواداران دارند.

او درباره شعار علیه حسین پورحمیدی و تشویق محمدرضا اخباری، گفت: بیشتر از همه در لحظات سخت به حمایت هواداران نیاز داریم. همان طور که گفتم مسئول اصلی این نتیجه من هستم. بنابراین الان موقع مناسبی برای آنالیز اینکه چه کسی تقصیر کار بوده، نیست. از یک بازیکن خاص صحبت کردن ناعادلانه است. ما یک تیم واحد هستیم.

ادامه دارد…

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید