امروز: شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 19 شوال 1445 | 2024-04-27
کد خبر: 539391 |
تاریخ انتشار : 23 اسفند 1402 - 23:38 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/آذربایجان شرقی کاپیتان تراکتور گفت: ما نباید گل می‌خوردیم ولی ۲ گل بچگانه خوردیم. امیدوارم این برای ما تجربه شود تا در بازی‌های بعدی گل بچگانه دریافت نکنیم. ۲ تیم تراکتور و هوادار در چارچوب هفته بیستم لیگ‌برتر از ساعت ۱۹ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز با قضاوت بیژن حیدری به مصاف […]

صلح خبر/آذربایجان شرقی کاپیتان تراکتور گفت: ما نباید گل می‌خوردیم ولی ۲ گل بچگانه خوردیم. امیدوارم این برای ما تجربه شود تا در بازی‌های بعدی گل بچگانه دریافت نکنیم.

۲ تیم تراکتور و هوادار در چارچوب هفته بیستم لیگ‌برتر از ساعت ۱۹ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز با قضاوت بیژن حیدری به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری ۴ بر ۲ تی‌تی‌ها به اتمام رسید.

به گزارش صلح خبر، شجاع خلیل‌زاده پس از این مسابقه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به هوادارانمان تبریک می‌گویم دست تک‌تک شان را به خاطر حمایت‌شان می‌بوسم، واقعا از حمایتشان لذت بردیم. این سه امتیاز هم تقدیم هواداران عزیزمان می‌کنیم. به تیم خوب هوادار هم تبریک می‌گویم، تیم آقای شجاعی واقعا فوتبال بازی کرد و نیامده بود ضد فوتبال بازی کند.

او ادامه داد: از یک جای دیگر هم ناراحت هستم. ما نباید گل می‌خوردیم ولی ۲ گل بچه‌گانه خوردیم. امیدوارم برای ما تجربه شود تا در بازی های بعدی گل بچه‌گانه دریافت نکنیم.

کاپیتان تراکتور در پاسخ به این سوال که امیدوارید که به صدر جدول برسید؟ گفت: کاری به تیم های دیگر نداریم و باید خودمان را ببینیم. ما باید مس رفسنجان را می‌بریدم ولی فوتبال است و قابل پیش بینی نیست. امیدوارم در بازی های بعدی بتوانیم با بازی خوب سه امتیازها را جمع کنیم و به صدر جدول نزدیک شویم.

او درباره احتمال حضور در لیست تیم ملی مطرح کرد: همه بازیکنان تلاش می‌کنند در لیست تیم ملی حضور داشته باشند. من هم تلاش می‌کنم در ابتدا برای تراکتور خوب بازی کنم و ان‌شاالله اگر خدا خواست در خدمت تیم ملی باشیم.

خلیل‌زاده خاطرنشان کرد: از هواداران می‌خواهم گول این حواشی را نخورند. شرایط سختی را امسال دنبال کردیم به خاطر اینکه اکثر بازیکنان سال گذشته تیممان همه رفته‌اند و تغییراتی ایجاد شده و تیم نیاز به زمان دارد. اگر دقت کنید شرایط تیم بهتر شده است. امیدوارم بهترین نتایج را بگیریم و دل مردم را شاد کنیم، ما برای شادی آن‌ها اینجا هستیم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید