امروز: چهارشنبه, ۹ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 22 ذو القعدة 1445 | 2024-05-29
کد خبر: 494714 |
تاریخ انتشار : 25 بهمن 1401 - 9:10 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/آذربایجان شرقی یک کارشناس فوتبال با بیان اینکه آخرین خرید زمستانی تراکتور، یک ستاره محسوب نمی‌شود، تاکید کرد: حکم کمیته‌ انضباطی مبنی بر اعلام محرومیت بازیکن، ۲۴ ساعت مانده به بازی نوبرانه و غیرحرفه‌ای است. سجاد حسین‌زاده پس از تساوی تراکتور و آلومینیوم اراک در گفت‌وگو با صلح خبر اظهار کرد: اخیراً بازی های […]

صلح خبر/آذربایجان شرقی یک کارشناس فوتبال با بیان اینکه آخرین خرید زمستانی تراکتور، یک ستاره محسوب نمی‌شود، تاکید کرد: حکم کمیته‌ انضباطی مبنی بر اعلام محرومیت بازیکن، ۲۴ ساعت مانده به بازی نوبرانه و غیرحرفه‌ای است.

سجاد حسین‌زاده پس از تساوی تراکتور و آلومینیوم اراک در گفت‌وگو با صلح خبر اظهار کرد: اخیراً بازی های تراکتور مالکیت محور بوده است و این مالکیت و بازی سازی از خط دفاعی آغاز می‌شود و این خط علاوه بر تشکیل دادن سازمان دفاعی تراکتور، نقطه آغاز بازی‌سازی این تیم نیز محسوب می‌شود و با توجه به غیبت هادی محمدی بازی‌سازی تراکتور از خط دفاعی که بِیس این تیم است محقق نشد و در نهایت باعث شد تا تراکتور نتواند بازی مدنظر خود را ارائه دهد و در بین خطوط این تیم ناهماهنگی به‌چشم می‌خورد و روی‌هم‌رفته نتیجه بازی به نفع آلومینیوم رقم خورد و این تیم توانست در تبریز و باحضور هواداران تراکتور صاحب یک امتیاز شود و همچنین به‌نظر می‌رسد که محرومیت هادی محمدی و مقطع زمانی اعلام این رای از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تاثیر منفی خود را روی تراکتور گذاشته بود.

وی ادامه داد: در این دیدار، از لحاظ فنی یک‌سری مشکلاتی در تراکتور به‌چشم می‌خورد و سمت راست خط دفاعی آلومینیوم با حضور میلاد فخرالدینی به عنوان یک بازیکن درگیر شونده و فول وینگر و حضور ریکاردو آلوز د پست مقابل این بازیکن که جنگنده تمام عیار نیست باعث شده بود که فضا برای ایرالکو باز تر شده و این نقطه تبدیل به پاشنه آشیل تراکتور شود.

وی تصریح کرد: همچنین هماهنگی لازم در تراکتور وجود نداشت، ارتباط بین خطوط نسبت به بازی های گذشته ضعیف‌تر بود و تقریباً تراکتور در این دیدار نسب به هفته های گذشته مقداری بی‌برنامه‌ بود و بازی کاملاً واکنش‌گرایی را در دستورکار قرار داده بود و واکنشی در قبال اجرای تاکتیک های حریف انجام می‌شد، اما در نیمه دوم بازی متفاوت‌تر دنبال شد و تضعیف شدن فعالیت های میلاد فخرالدینی در سمت راست خط دفاعی آلومینیوم و برخی از تصمیمات تاکتیکی خمز شرایط را مقداری برای تراکتور بهتر کرد.

وی ضمن نشان دادن واکنشی منفی در رابطه با زمان اعلام رای محرومیت “هادی محمدی” توسط کمیته‌انضباطی فدراسیون فوتبال، افزود: این موضوع که کمیته انضباطی رای محرومیت هادی محمدی را به علت تخلف وی در چندین هفته‌ی گذشته در این مقطع زمانی و ۲۴ مانده به بازی تراکتور اعلام کرده است، کاملاً غیرحرفه‌ای بود و نوبرانه است و امیدواریم فدراسیون فوتبال در اعلام آرا انضباطی، عدالت را رعایت کند.

حسین زاده، عنوان کرد: در دیدار تراکتور برابر آلومینیوم کاملاً شاهد این موضوع بودیم که غیبت محمدی هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ روحی بر روی تیم تاثیر گذاشت، چرا که مربیان در روزهای منتهی به بازی با توجه بازیکنانی که در اختیار دارند، اقدام به برنامه‌ریزی می‌کنند و مطمئناً این موضوع باعث از دست رفتن تمرکز در تیم می‌شود.

وی در رابطه با اینکه اکثر گل های تراکتور در لحظات پایانی بازی‌ به ثمر می‌رسد، متذکر شد: به‌نظرم خمز می‌تواند با بکارگیری تمرینات روحی و روانی بازیکنان این مشکل را حل کند، اکنون شاهد این هستیم که هرچه به پایان بازی نزدیک‌تر می‌شویم عطش پیروزی در بازیکنان تراکتور افزایش می‌یابد و این تیم فشار بیشتری را بر روی دروازه حریفان می‌آورد که این موضوع می‌تواند در مقاطع دیگری از بازی نیز اتفاق بیافتد و معتقدم بازیکنی که در دقیقه ۹۰ فشار لازم برای رسیدن به گل را روی حریف ایجاد می‌کنند، تواتایی ایجاد موقعیت در دیگر لحظات بازی را دارند.

این کارشناس فوتبال، در خصوص آخرین خرید زمستانی تراکتور (روملو گومز) خاطر نشان کرد: این بازیکن مارکوپولو فوتبال اسپانیا در رده های متوسط به حساب می‌آید و در گذشته به‌طور مستمر تیم های باشگاهی خود را تغییر داده و شرایطش را با تیم‌ها و لیگ‌های مختلف وقف داده است، به‌نظرم بازیکن خوبی به‌حساب می‌آید اما ستاره نیست و کارایی‌اش در ادامه مشخص خواهد شد و معتقدم خمز بازیکنی را که به‌کارش نیاید به‌خدمت نمی‌گیرد مطمئناً نکته مثبتی در خصوص این بازیکن، سرمربی تراکتور را برای انتخاب این بازیکن ترغیب کرده است.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید