امروز: شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 26 شوال 1445 | 2024-05-04
کد خبر: 460257 |
تاریخ انتشار : 09 اسفند 1400 - 9:48 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/خوزستان نمایندگان خوزستان در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر کشور رو در روی حریفان خود قرار می‌گیرند. هفته بیستم لیگ برتر امروز نهم اسفندماه آغاز می‌شود که نفت‌مسجدسلیمان در خانه پذیرای تیم آلومینیوم اراک است و تیم‌های فولاد و نفت آبادان در دیدارهایی خارج از خانه به ترتیب رو در روی تیم های هوادار […]

صلح خبر/خوزستان نمایندگان خوزستان در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر کشور رو در روی حریفان خود قرار می‌گیرند.

هفته بیستم لیگ برتر امروز نهم اسفندماه آغاز می‌شود که نفت‌مسجدسلیمان در خانه پذیرای تیم آلومینیوم اراک است و تیم‌های فولاد و نفت آبادان در دیدارهایی خارج از خانه به ترتیب رو در روی تیم های هوادار و گل گهر سیرجان قرار می‌گیرند.

نفت‌مسجدسلیمان – آلومینیوم اراک

ناکامی‌های نفت در لیگ بیستم و یکم همچنان ادامه دارد و فعلا تغییر سرمربی هم نتواسته به این تیم شوک وارد کند و نفت همچنان کاندیدای سقوط است. البته محمود فکری می‌گوید با نمایش تیمش مقابل فولاد در هفته نوزدهم به آینده این تیم امیدوار شده است و این تیم تنها می‌جنگند تا در لیگ برتر بماند. امروز در حالی نفت برای برد می‌جنگند تا امیدش برای ادامه راه بیشتر شود که آلومینیوم هم که نتوانسته در پنج هفته اخیر بردی در کارنامه داشته باشد، به دنبال سه امتیاز بازی است. انگیزه‌هایی که می‌تواند این تقابل را دیدنی کند.

نفت از ساعت ۱۵ امروز در خانه از شاگردان خطیبی میزبانی می‌کند.

هوادار – فولاد

فولاد با برد در دربی خوزستان به بازی با هوادار رسیده است. تیمی که در اهواز اگرچه بازی را به فولاد واگذار کرد اما علی‌رغم اولین حضورش در لیگ برتر اصلا حریف سختی آسانی نیست و مطمئنا امروز نیز شاگردان نکونام روز سختی برابر این تیم خواهند داشت اما فولادی ها که امیدوارند خود را به مدعیان نزدیک‌تر کنند نیاز به کسب برد این از بازی دارند، سه امتیازی که در صورت از دست دادن امتیاز توسط گل‌گهر و پیکان می‌تواند منجر به صعود دو پله‌ای شاگردان نکونام و رسیدن آن‌ها به رده پنجم شود. همچنین در هفته‌های اخیر خریدهای جدید نکونام برگ برنده او بوده‌اند، بازیکنانی که حالا فولاد به آن‌ها بیشتر امیدوار شده است.

شاگردان نکونام از ساعت ۱۵ امروز میهمان تیم هوادار است.

گل‌گهر – نفت آبادان

نفت آبادان که پله پله به روزهای خوب خود رسیده است، با انگیزه‌ای که در بازیکنان این تیم ایجاد شده است، دیگر به مشکلات مالی موجود اعتنایی ندارند و همین همدلی باعث شده که نفت در تمام دیدارها حریف سخت و آسان، با هدف برد پا به میدان بگذارد. امروز شاگردان منصوریان باید مقابل گل گهری قرار بگیرند که جزو مدعیان لیگ بیست و یکم است. نفت با لغزش حریفان و برد در این بازی می‌تواند در جدول سه رده صعود داشته باشد و جایگاه پنجم را ازآن خود کند.

نفت از ساعت ۱۶:۳۰ در سیرجام به مصاف گل‌گهر می‌رود.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید