امروز: شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 11 ذو القعدة 1445 | 2024-05-18
کد خبر: 205467 |
تاریخ انتشار : 20 آبان 1396 - 13:52 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر شهردار منطقه 4 تهران گفت: تا زمان خروج آخرین کاروان های زیارتی اربعین حسینی، خدمات شهرداری منطقه چهار در مرز چذابه کماکان ادامه دارد. به گزارش صلح خبر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، سید علیرضا حسینی رییس ستاد اربعین حسینی شهرداری منطقه 4 در مرز […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

شهردار منطقه 4 تهران گفت: تا زمان خروج آخرین کاروان های زیارتی اربعین حسینی، خدمات شهرداری منطقه چهار در مرز چذابه کماکان ادامه دارد.

به گزارش صلح خبر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، سید علیرضا حسینی رییس ستاد اربعین حسینی شهرداری منطقه 4 در مرز چذابه با اعلام این خبر گفت: با گذشت 2 روز از مراسم اربعین و با توجه به پیش بینی خروج زائران تا روز دوشنبه 22 آبان ماه جاری، ستاد اربعین منطقه 4 با تجهیزاتی شامل سرویس های بهداشتی، رفت و روب و جمع آوری زباله های موجود در پایانه مرزی تا آخرین روز در مرز چذابه مستقر خواهد بود.


وی افزود: تا کنون بیش از 380 هزار نفر برای زیارت عتبات عالیات از مرز چذابه عبور کرده اند و از امکانات فرهنگی و اجتماعی مواکب و ایستگاه‌های صلواتی بهره برده‌اند و از این تعداد تا کنون 253 هزار نفر به میهن اسلامی بازگشته اند.


شهردار منطقه 4 تصریح کرد: همزمان با ورود نخستین گروه از زوار اربعین حسینی از اوایل آبان ماه، فعالیت ایستگاه فرهنگی منطقه 4 در کنار بیش از 400 موکب در مرز چذابه آغاز شد و به دلیل کاهش حجم زوار کماکان فعالیت این مواکب و ایستگاه‌های صلواتی تا آخرین روز بازگشت زائران ادامه خواهد داشت.


حسینی با اشاره به تقدیر مسئولان استان خوزستان از اقدامات شهرداری تهران در پایانه مرزی چذابه خاطر نشان کرد: به اذعان فرماندار، استاندار و مسئولان نظامی و انتظامی استان خوزستان، خدمات شهرداری تهران در مرز چذابه امسال همانند سال های گذشته با قوت بیشتری انجام شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید