امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 3 ذو القعدة 1445 | 2024-05-10
کد خبر: 542423 |
تاریخ انتشار : 02 اردیبهشت 1403 - 22:39 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

ورزش ایران و جهان، امروز با رخدادهای گوناگونی همراه بود که گزیده‌ آنها در این گزارش آمده است. به گزارش صلح خبر، برخی از منابع خارجی از کسب سهمیه المپیک توسط مهدی الفتی ملی‌پوش ژیمناستیک خبر می‌دهند اما فدراسیون ایران هیچ خبری مبنی بر کسب سهمیه المپیک منتشر نکرده است. مسابقات جام جهانی ژیمناستیک قطر […]

ورزش ایران و جهان، امروز با رخدادهای گوناگونی همراه بود که گزیده‌ آنها در این گزارش آمده است.

به گزارش صلح خبر، برخی از منابع خارجی از کسب سهمیه المپیک توسط مهدی الفتی ملی‌پوش ژیمناستیک خبر می‌دهند اما فدراسیون ایران هیچ خبری مبنی بر کسب سهمیه المپیک منتشر نکرده است.

مسابقات جام جهانی ژیمناستیک قطر به پایان رسید. مهدی الفتی ملی‌پوش ژیمناستیک ایران در این مسابقات در وسیله پرش خرک امتیاز خوبی کسب نکرد و در آخرین رده (۲۴) قرار گرفت. بعد از این نتیجه، فدراسیون و بسیاری از اهالی ژیمناستیک اعلام کردند که شانس الفتی برای کسب سهمیه المپیک خیلی کم شده است.

تعداد سهمیه‌های ایران در المپیک به ۳۰ رسید

کاروان ایران تاکنون توانسته با ۳۰ سهمیه به بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس برود. با پایان یافتن مسابقات کشتی و قایقرانی انتخابی المپیک، تعداد سهمیه‌های کاروان ایران به عدد ۳۰ رسید. امروز (یکشنبه) کشتی دو سهمیه و قایقرانی چهار سهمیه به دست آوردند.

کاروان ایران تاکنون در رشته‌های کشتی (آزاد وفرنگی)، وزنه‌برداری، تکواندو، دوچرخه سواری، قایقرانی، شمشیربازی، تیراندازی صاحب سهمیه شده است.

نتایج دیدارهای هفته بیست و چهارم/ طوفان ذوب آهن و پیروزی سخت سپاهان

در روز پایانی هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ۲ دیدار برگزار شد. هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال امروز (یکشنبه) با برگزاری دو دیدار به پایان رسید.  

حضور موسوی و غفور در تیم ملی قطعی نیست/ سید و عبادی‌پور با هم دوست هستند، مگر بقیه نخواهند

نایب رئیس فدراسیون والیبال در مورد احتمال غیبت امیر غفور و سید محمد موسوی در تیم ملی والیبال توضیحاتی ارائه داد و اعلام کرد این دو بازیکن برای حضور در اردوی ملی به جمع‌بندی نرسیده‌اند.

مائوریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران چهارشنبه، پنجم اردیبهشت ماه وارد ایران می‌شود تا اردوهای تیم ملی با حضور سرمربی جدید دنبال شود و ایران آماده حضور در مهمترین دوره لیگ ملت‌ها به عنوان آخرین و تنهاترین شانس کسب سهیمه المپیک پاریس شود.

قایقرانی به چهار سهمیه المپیک رسید/ آقامیرزایی کایاک را به پاریس برد

ملی‌پوش قایقرانی ایران مدال برنز آسیا را به دست آورد و موفق شد به سهمیه المپیک پاریس در ماده کایاک یک‌نفره ۱۰۰۰ متر مردان برسد.

در آخرین روز از مسابقات قایقرانی آب‌های آرام  قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک پاریس در ژاپن، نماینده ایران موفق به گرفتن سهمیه المپیک کایاک یک‌نفره ۱۰۰۰ متر مردان شد تا مجموع سهمیه‌های قایقرانی در دو رشته رویینگ و آب‌های آرام به عدد چهار  برسد.  

گچ دست بیرانوند باز شد

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گچ دست خود را باز کرد تا به این ترتیب به زودی به میادین برگردد.

علیرضا بیرانوند که مدتی به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ دست، دست خود را گچ گرفته بود، حالا با بهبود شرایطش، گچ دست خود را باز کرد تا به تمرینات پرسپولیس بازگردد.

محکومیت ۹۰۰ میلیونی پرسپولیس بابت شکایت احسان پهلوان

با اعلام کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس به دلیل شکایت احسان پهلوان به پرداخت مبلغی حدود ۹۰۰ میلیون به این بازیکن محکوم شد. کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال آرای چندین پرونده تیم‌های لیگ برتر را اعلام کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید.

در پی شکایت ابراهیم صادقی از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۳۰ میلیون و ۴۷۳ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۵ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

دست خالی نکونام در خط دفاعی/ سیلوا به تراکتور نمی‌رسد؟

مدافع استقلال به دیدار مقابل تراکتور هم نخواهد رسید. رافائل سیلوا مدافع استقلال که به دلیل آسیب دیدگی در دو بازی اخیر این تیم حضور نداشت به دیدار برابر تراکتور نخواهد رسید.

سیلوا این روزها مشغول انجام تمرینات فیزیوتراپی است تا بتواند زودتر به تمرینات و میادین برگردد اما به نظر می‌رسد استقلال برای این بازی هم نمی‌تواند از وجود مدافع خود استفاده کند.

نابودگر دیوید تیلور را بیشتر بشناسید

آرون بروکس بعد از کنار زدن دیوید تیلور از انتخابی آمریکا عنوان کرد در المپیک تنها به کشتی گرفتن فکر می‌کند.

آرون بروکس کشتی‌گیر آمریکایی با برتری برابر دیوید تیلور دست به کار بزرگی زد و قهرمان جهان و المپیک را کنار زد تا نماینده آمریکا در این وزن در المپیک پاریس باشد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید