امروز: چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 23 شوال 1445 | 2024-05-01
کد خبر: 44220 |
تاریخ انتشار : 30 دی 1391 - 21:42 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

پارسی وی : دبیرکل خانه کارگر گفت: به هیچ وجه امکان ندارد خاتمی وارد عرصه انتخابات شود. خبرهای انتخاباتی از جبهه اصلاح طلبان همچنان حکایت از این موضوع دارد که سید محمد خاتمی به عنوان کاندیدا وارد انتخابات ریاست جمهوری نخواهد شد. به گزارش پارسی وی علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر در این زمینه به فارس گفت: […]

پارسی وی : دبیرکل خانه کارگر گفت: به هیچ وجه امکان ندارد خاتمی وارد عرصه انتخابات شود. خبرهای انتخاباتی از جبهه اصلاح طلبان همچنان حکایت از این موضوع دارد که سید محمد خاتمی به عنوان کاندیدا وارد انتخابات ریاست جمهوری نخواهد شد.

به گزارش پارسی وی علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر در این زمینه به فارس گفت: ما در تلاشیم تا آقای کمالی وارد عرصه انتخابات شود و تلاش می‌کنیم تا موافقت وی را برای حضور در انتخابات جلب کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر محمد خاتمی وارد عرصه انتخابات شود آیا باز هم از کمالی حمایت می‌کنید، ‌افزود: ما در تلاشیم تا آقای کمالی وارد میدان شود؛‌ سؤال شما زمانی موضوعیت دارد که گزینه ما منتفی شده باشد.

محجوب در عین حال تصریح کرد: سؤالی که شما مطرح کردید موضوعش کاملاً منتفی است؛ آقای خاتمی به هیچ وجه امکان ندارد وارد عرصه انتخابات شود.

فارس در خبر دیگری نیز نوشت: پزشکیان وزیر دولت اصلاحات و نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرده که اخبار پیرامون حضور او در انتخابات ریاست جمهوری کذب است و او در انتخابات کاندیدا نخواهد شد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی نیز درباره آخرین وضعیت کاندیدای جبهه اصلاح طلبان گفت: عارف خودش به این نتیجه رسیده که وارد عرصه انتخابات شود و قدمش هم روی چشم ولی اصلاح‌طلبان هنوز تصمیمی نگرفته‌اند.

محمدرضا تابش در پاسخ به این سؤال که آخرین وضعیت اصلاح‌طلبان و تصمیم‌گیری آنها برای انتخابات آینده چیست به فارس گفت: ابتدا باید زمینه حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات فراهم شود و بعد در مورد حضورشان صحبت کنیم.

وی افزود:‌ آقای خاتمی اعلام کرده که زمینه برای حضور اصلاح‌طلبان فراهم نیست و تقریباً نظر سایر اصلاح‌طلبان هم همین است.

تابش در پاسخ به این سؤال که اما افرادی مانند آقای عارف نظر دیگری دارند، اظهار داشت: آقای عارف شخصیتی بسیار ممتاز و خوب است ولی اصلاح‌طلبان هنوز در مورد کاندیدای خاص به نتیجه نرسیده‌اند.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس اضافه کرد: آقای عارف خودش به این نتیجه رسیده که وارد عرصه انتخابات شود و قدمش هم روی چشم، ولی اصلاح‌طلبان هنوز تصمیمی نگرفته‌اند.

وی اضافه کرد: وقتی ما نمی‌توانیم جلسه‌ای بگیریم و بعد هم متهم می‌شویم که قصد توطئه‌گری داریم و یا وقتی سایت و روزنامه نداریم که بتوانیم دیدگاه‌هایمان را منعکس کنیم که فایده ندارد و بعد هم به ما بگویند وزنتان همین‌قدر بود.

تابش گفت:‌ تحولات زمان اینطور نخواهد بود که اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده یک گوشه بنشینند و صحنه را نگاه کنند؛ اصلاح‌طلبان در وقت خودش وارد عرصه می‌شوند و تأثیر خودشان را هم می‌گذارند.

وی ادامه داد: ما واقعاً‌ نظام انقلاب را دوست داریم؛ خود آقای خاتمی دنبال پایداری نظام است البته به اصلاح هم اعتقاد دارد و مواضعی دارد که از اصولگرایان به مراتب اصولگراتر است.

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید