امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 490740 |
تاریخ انتشار : 08 دی 1401 - 16:47 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پایگاه صلح خبر به نقل از خبرنگار ایسنا، عصر امروز (پنجشنبه ۸ دی) مراسم گرامی‌داشت یوم الله ۹ دی ماه در میدان آئینی امام حسین (ع) تهران برگزار شد. این مراسم با حضور جمع کثیری از مردم و برخی از مسئولان برگزار شد و مردم بصیر ایران یک بار دیگر با آرمان‌های انقلاب […]

به گزارش پایگاه صلح خبر به نقل از خبرنگار ایسنا، عصر امروز (پنجشنبه ۸ دی) مراسم گرامی‌داشت یوم الله ۹ دی ماه در میدان آئینی امام حسین (ع) تهران برگزار شد.
این مراسم با حضور جمع کثیری از مردم و برخی از مسئولان برگزار شد و مردم بصیر ایران یک بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده و حماسه آفریدند.
با توجه به اینکه در آستانه سومین سالگرد شهادت «حاج قاسم سلیمانی» هستیم، تعدادی از راهپیمایان تصاویر این شهید بزرگوار را در دست داشتند.

مردم در این مراسم شعارهایی چون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر فتنه گر» و «۹ دی رزمایش عاشقان دین و وطن» سر دادند.
در این مراسم حجت الاسلام علی سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا سخنرانی کرد. همچنین سعید حدادیان، مهدی سلحشور، امیر عباسی و محمدحسین حدادیان هم مداحی خواهند کرد.

همچنین قطعنامه پایانی مراسم قرائت شد که در بخشی از آن آمده بود: ما ملت هوشیار و موقعیت‌شناس، با آگاهی از آوردگاه جنگ ترکیبی و تغییر میدان‌های درگیری و ترفندهای فریبنده و پیچیده دشمن، نیک می‌دانیم، اکنون که شکست فراخوان‌های دشمن، بیش از پیش روشن و پروژه «اغتشاشات خیابانی» به عنوان نقطه عزیمت بی‌ثبات‌سازی به بن‌بست رسیده، اما فتنه‌های دیگر به پایان نرسیده و امپراتوری دروغ با دستاویزِ تحریم، اختلال در نظام پولی و بازار ارز با هدف ایجاد مشکلات اقتصادی برای مردم به انتقام از ملت روی آورده و با القائات تشدیدکننده عدم اطمینان در بازار، سعی در ایجاد حس نا امنی و القای نا امیدی و تحمیلِ موج تورمی جدید به اقتصاد ایران و افزایش حجم نارضایتی و به حاشیه بردن دستاوردهای انقلاب اسلامی را دارد. از این رو از مدیران اقتصادی می‌خواهیم با همت مضاعف از هر تصمیم و اقدام تورم زا در کشور پرهیز و در مقابل این سناریوی کثیف دشمن بیش‌از پیش هوشیار بوده و از ابزارهای مختلف در اختیار خود، برای مهار تقاضا و تنظیم بازارهای سوداگرانه استفاده کنند و همچنین از عموم مردم تقاضا داریم با درک درست نقشه دشمن، نگذارند تاوان غفلت یک اقلیت زیاده‌خواه را اکثریت جامعه بپردازند.
گفتنی است فردا نیز مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی ماه در بیش از هزار شهر در نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود.

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید