امروز: سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 22 شوال 1445 | 2024-04-30
کد خبر: 70126 |
تاریخ انتشار : 10 تیر 1394 - 10:10 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

حق دخالت وزیر امور خارجه در مذاکرات هسته ای   معاون سیاسی وزیر کشور گفت: دولت نسبت به امور داخلی بی‌توجه نبوده است و در مذاکرات هسته‌ای، تنها وزیر امور خارجه دخالت دارد. محمدحسین مقیمی سه‌شنبه شب در چهارمین جلسه شورای اداری استان سمنان که در استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: طی حضور در […]

حق دخالت وزیر امور خارجه در مذاکرات هسته ای

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: دولت نسبت به امور داخلی بی‌توجه نبوده است و در مذاکرات هسته‌ای، تنها وزیر امور خارجه دخالت دارد.

محمدحسین مقیمی سه‌شنبه شب در چهارمین جلسه شورای اداری استان سمنان که در استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: طی حضور در استان سمنان از نزدیک در جریان تمام موفقیت‌های مدیریتی استان قرار گرفتیم.

وی افزود: هم‌اکنون مردم توقع عملی شدن خواسته‌هایشان را دارند و دولت توانسته است به‌خوبی از عهده عملی شدن فعالیت‌های مربوط به خود برآید.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اینکه دولت با مشکلات متعددی روبه‌رو است، بیان کرد: تمام دولت‌ها با مشکلاتی دست و پنجه نرم کرده‌اند؛ اما باید برای مقابله با این مشکلات برنامه‌ریزی درستی صورت پذیرد.

مقیمی افزود: دولت در شرایط بسیار خاصی کار اجرایی را به دست گرفت؛ آن زمان کشور با چالش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جدی مواجه بود و دولت تدبیر و امید در این شرایط بسیار سخت کار خود را آغاز کرد.

معاون سیاسی وزیر کشور ضمن تأکید بر لزوم توجه به موفقیت‌های چشم‌گیر دولت گفت: امروز با فعالیت‌ها و حمایت مردم و راهنمایی‌های مقام معظم رهبری، دولت در برخی از زمینه‌ها موفقیت‌های چشم‌گیری به دست آورده است.

وی ادامه داد: این امر نشانگر عزم دولت برای پاسخگویی به نیازهای مردم است؛ دولت همچنین علاقه دارد نقدهای منصفانه از آن انجام شود.

مقیمی با اشاره به اینکه برخی منتقدان بر این عقیده‌اند که دولت یازدهم تنها به مسائل بین‌المللی پرداخته و به مسائل داخلی کم‌توجه بوده است، گفت: دولت مجموعه‌ای از وزراست که هر یک وظیفه خاص خود را دارند و در بخش مسئله هسته‌ای تنها وزیر امور خارجه دخالت دارد.

وی در ادامه بیان کرد: دولت امور سیاست خارجی و موضوع مذاکرات را به وزارت امور خارجه واگذار کرده است و در چارچوب سیاست‌های رهبری در گفت‌وگوها شرکت و از منافع ملی کشور دفاع می‌کند.

معاون سیاسی وزیر کشور با تأکید بر اینکه دولت نسبت به امور داخلی بی‌توجه نبوده است، خاطرنشان کرد: رشد اقتصادی در سال 92 منفی 6.8 درصد بوده است، اما پس از روی کار آمدن دولت یازدهم این رقم در سال 92 به صفر درصد رسید و در سال 93 به سه درصد افزایش یافت.

 

اخبار سیاسی-  بیتوته

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 1
    1. نویسنده :قادری

      خبرهای فرهنگ و هنر بیشتر منتشر کنید