امروز: دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 6 ذو القعدة 1445 | 2024-05-13
کد خبر: 48155 |
تاریخ انتشار : 09 بهمن 1394 - 7:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

فرهنگ > رسانه – فرد دستگیر شده به اتهام سامان‌دهی حمله به سفارت عربستان در تهران، دریک سخنرانی علاوه بر اینکه از کار خود دفاع کرده و به تشویق برای حمله به این سفارت اعتراف نموده است. وی  برای این اقدام خلاف قانون و خلاف مصالح ملی حتی منافعی نیز بر شمرده است! اینجا را ببینید. کانال […]

فرهنگ > رسانه – فرد دستگیر شده به اتهام سامان‌دهی حمله به سفارت عربستان در تهران، دریک سخنرانی علاوه بر اینکه از کار خود دفاع کرده و به تشویق برای حمله به این سفارت اعتراف نموده است.

وی  برای این اقدام خلاف قانون و خلاف مصالح ملی حتی منافعی نیز بر شمرده است! اینجا را ببینید.

کانال تلگرامی رجانیوز با انتشار تصویری از پیوستن سعید حدادیان مداح اهل بیت به جمع مدافعان حرم در سوریه خبر داد. اینجا را ببینید.

اقتصاد

رییس اتحادیه دارندگان نمایشگاه و فروشندگان اتومبیل درباره وضعیت بازار خودرو و روند نزولی بازار توضیح داد. اینجا را ببینید.

نز GLK 350 به قیمت 660 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.قیمت محبوب ترین خودروهای شاسی بلند و نیم شاسی را اینجا ببینید.

فرهنگ

مهناز افشار بازیگر، تصویری جدید از فرزندش را به اشتراک گذاشت. او در شرح این عکس که در صفحه اینستاگرام منتشر کرده تنها به نوشتن دو کلمه بسنده کرده است. او نوشته است:‌ «جان مادر». اینجا را ببینید.

رضا کیانیان هم با نگارش یادداشتی به دفاع از فاطمه معتمدآریا پرداخت. اینجا را ببینید.

جامعه

عامل انتشار تصاویر خصوصی دختر نوجوان در شبکه‌های اجتماعی توسط پلیس فتا شهرستان سبزوار شناسایی و دستگیر شد. با شکايت مردی 42 ساله مبنی بر انتشار تصاوير خصوصی دختر 13 ساله اش و مطالب کذب در شبکه های اجتماعي، موضوع در دستور كار تيمی از کارشناسان پليس فتا قرار گرفت. اینجا را ببینید.

یک چوپان وقتی دید در حمله پلنگ، گوسفندانش یکی پس از دیگری تلف می‌شوند نمی‌دانست که خیلی زود نوبت خودش نیز خواهد رسید.حمله پلنگ به گله، چوپان 63 ساله را زخمی کرد. اینجا را ببینید.

بین الملل

یک مقام مسئول در مجموعه شرکت های هواپیماسازی روسیه برای فروش هواپیماهای مسافربری سوخو سوپرجت-100 به ایران ابراز علاقه مندی کرد. اینجا را ببینید.

یک تحلیلگر روس معتقد است سیاست راهبردی عربستان سعودی با آنجه آمریکا در منطقه دنبال می کند به شدت مغایرت پیدا کرده و یکی از گزینه های آمریکا برای رویارویی با سعودی تجزیه این کشور بوده است. اینجا را ببینید.

ورزش

یحیی گل محمدی می گوید با شکلی که فوتبال ایران اداره می شود ، نباید امیدی به نتیجه گیری بیش از این هم داشت. اینجا را ببینید.

پس از شکایت رئیس کمیته انضباطی سعودی‌ها علیه فدراسیون این کشور به فیفا، امروز گمانه‌زنی‌هایی در رسانه‌های عرب زبان مبنی بر تعلیق فوتبال عربستان به گوش می‌رسد. اینجا را ببینید.

دانش

ثبت تصاویر یک زرافه سفید تاکنون کسی سابقه‌ای از آن را در ذهن ندارد باعث جلب توجه رسانه‌ها شده است. دِرِک لی، بنیانگذار و پژوهشگر انجمن حیات وحش در پارک ملی تارنگریه در تانزانیا موفق به ثبت تصویری از زرافه سفید کمیاب شده است. اینجا را ببینید.

ساعت روز رستاخیز، تنها ساعتی در جهان که هرچند سال یکبار زمانی متفاوت را نشان می‌دهد، امسال بدون تغییر سه دقیقه به نیمه شب را نشان می‌دهد،‌ هشداری که نشان می‌دهد بشریت در آستانه فروپاشی است. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

مؤسسات در حال تعویض پسورد وای فای به‌طور دائم هستند تا کاربران مزاحم نتوانند سوءاستفاده کنند و به همین خاطر نوشتن پسورد روی کارت مخصوص یکی از راه‌حل‌هاست. مهندس دانمارکی ، اشتفان میلو، راه‌حلی جدید ساخته تا کاربران مهمان با کلیک روی یک موز بتوانند پسورد موقت وای فای را دریافت کنند. اینجا را ببینید.

چندی پیش و براساس دستورالعمل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و به پیشنهاد بانک مرکزی قرار شد تا پیامک‌های تبلیغاتی موسسات مالی غیرمجاز مسدود شود. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

به بهانه رد صلاحيت برخي ازنامزدهاي نمايندگي مجلس اینجا را ببینید.

مصوبه افزایش جریمه های رانندگی ابلاغ شد. اینجا را ببینید.

چندرسانه ای

همسر حمید معصومی نژاد (خبرنگار صداو سیما) مترجم رئیس جمهور در ایتالیا بود. اینجا را ببینید.

فرش حجمی، یک تکه و بدون روزنه به شکل خودروی مرسدس بنز؛ کاری از هنرمند تبریزی عادل محمدی. اینجا را ببینید.

پربحث ترین خبرها

کانال تلگرامی رجانیوز با انتشار تصویری از پیوستن سعید حدادیان مداح اهل بیت به جمع مدافعان حرم در سوریه خبر داد. اینجا را ببینید.

هیات دولت، جریمه های رانندگی را گران کرده است. این کار با توجه به قانون جدید جرایم رانندگی که چند سال پیش تصویب شد، انجام شده است. هدف هم بازدارندگی بیشتر جرایم برای پیشگیری از وقوع تخلفات است. اینجا را ببینید.

محبوب ترین خبرها

رضا میرکریمی، مدیرعامل خانه سینما خطاب به امام جمعه کاشان درباره حواشی اخیر نامه نوشت. اینجا را ببینید.

رضا کیانیان هم با نگارش یادداشتی به دفاع از فاطمه معتمدآریا پرداخت. اینجا را ببینید.

/212 17

This entry passed through the Full-Text RSS service – if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • تعداد نظرات منتشر شده: 1
    1. نویسنده :مهدی

      خیلی عالیه اطلاع رسانی تون

    بدون نظر :