امروز: چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 1 ذو القعدة 1445 | 2024-05-08
کد خبر: 474837 |
تاریخ انتشار : 16 تیر 1401 - 15:32 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

رئیس انجمن دوستی ایران و کوبا از سفر استاندار هاوانا به کرج و حضور و در مرکز فرهنگی کوبا انجمن دوستی ایران و کوبا در این شهر خبر داد. مهدی خوانساری در گفت‌وگو با صلح خبر با اشاره حضور استاندار هاوانا در غرفه کوبا در نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده تهران در پارک گفت‌وگو اظهار کرد: در […]

رئیس انجمن دوستی ایران و کوبا از سفر استاندار هاوانا به کرج و حضور و در مرکز فرهنگی کوبا انجمن دوستی ایران و کوبا در این شهر خبر داد.
مهدی خوانساری در گفت‌وگو با صلح خبر با اشاره حضور استاندار هاوانا در غرفه کوبا در نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده تهران در پارک گفت‌وگو اظهار کرد: در جریان بازدید رینالدو گارسیا زاپاتا استاندار هاوانا و آلبرتو بنزالس کاسالس سفیر محترم کوبا از غرفه کوبا در این نمایشگاه که بصورت مشترک از سوی سفارت کوبا و انجمن دوستی ایران و کوبا برپا شده است، از استاندار محترم هاوانا دعوت شد تا از استان البرز و شهر کرج به این دلیل که تنها مرکز فرهنگی کوبا در خاورمیانه در قالب انجمن دوستی و یک موزه گالری در گوهردشت کرج  فعال است، بازدید کنند که ایشان این دعوت را پذیرفتند.

وی خاطر نشان کرد: صبح امروز پنجشنبه استاندار هاوانا به همراه سفیر کوبا به کرج آمدند و در ابتدا در جلسه‌ای با حضور منوچهر غفاری شهردار کرج، غفور قاسم پور فرماندار کرج و رئیس رسانه‌ها و مطبوعات استان البرز و رئیس انجمن دوستی ایران و کوبا حضور پیدا کرد؛ در این جلسه گفت‌وکوهای مقدماتی درباره خواهرخواندگی و همکاری‌های دوجانبه کرج و کوبا و همکاری با صنایع گستردهای که در استان  البرز فعالیت می‌کنند مطرح شد.

رئیس انجمن دوستی ایران و کوبا ادامه داد: همچنین پیشنهاد نامگذاری خیابانی در کرج به واسطه حضور مرکز انجمن دوستی ایران و کوبا از سوی استاندار هاوانا و سفیر کوبا در این جلسه مطرح شد.

خوانساری خاطرنشان کرد: بازدید از از مرکز فرهنگی کوبا و برگزاری نشستی مطبوعاتی با حضور خبرنگاران از دیگر برنامه‌های امروز استاندار هاوانا در کرج بود.

وی گفت: در جریان بازدید استاندار هاوانا از مرکز انجمن دوستی ایران و کوبا، دیپلم افتخار صلح و دوستی انجمن دوستی ایران و کوبا از سوی ریاست این انجمن دوستی و دو تابلوی نقاشی اثر استاد نسیم مدنی و استاد مهدی صالحی از نقاشان خوب معاصر به عنوان یادبود به استاندار هاوانا تقدیم شد.

رئیس انجمن دوستی ایران و کوبا در پایان اظهار کرد: انجمن دوستی ایران و کوبا طی ۱۸ سالی که تاسیس شده یکی از مهم‌ترین و موفق انجمن های دوستی ایران با سایر کشورها است و تا کنون دو مرتبه دیپلم افتخار صلح و دوستی کوبا را دریافت کرده است.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید