امروز: جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 25 شوال 1445 | 2024-05-03
کد خبر: 512866 |
تاریخ انتشار : 03 مرداد 1402 - 22:18 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

ورزش ایران و جهان امروز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده آنها در این گزارش آمده است. به گزارش صلح خبر، مدیر کل حقوقی وزارت ورزش و جوانان درباره آخرین وضعیت رفع تعلیق رییس پیشین فدراسیون جودو گفت: پرونده وی در حال بررسی است و منتظر رای و تصمیم قطعی از سوی […]

ورزش ایران و جهان امروز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده آنها در این گزارش آمده است.

به گزارش صلح خبر، مدیر کل حقوقی وزارت ورزش و جوانان درباره آخرین وضعیت رفع تعلیق رییس پیشین فدراسیون جودو گفت: پرونده وی در حال بررسی است و منتظر رای و تصمیم قطعی از سوی حوزه معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان هستیم. فلاح درباره آخرین وضعیت پرونده آرش میراسماعیلی اظهار کرد: آخرین دادنامه صادر شده برای آرش میراسماعیلی تقریبا از ۷ موضوع مطرح شده از چند مورد تبرئه و تنها یک مورد اتهام آن مربوط به اختلاس بوده که به تصرف غیرقانونی اموال دولتی تغییر عنوان داده شده است.

کامران قاسم‌پور به جهانی بلگراد می‌رسد؟

دکتر سهراب کیهانی گفت: شرایط قاسم‌پور خوب است و همه تلاش خود را می‌کنیم که به قهرمانی جهان بلگراد برسد. کامران قاسم‌پور ستاره کشتی آزاد ایران این روزها در حال پشت سر گذاشتن مصدومیت زانوی خود است تا برای مسابقات جهانی بلگراد آماده شود. البته فعلا مشخص نیست که او قطعا در این تورنمنت حضور خواهد یافت یا خیر.  سهراب کیهانی دکتر معالج کامران قاسم‌پور و عضو هیات رئیسه فدراسیون کشتی، درباره آخرین وضعیت مصدومیت ملی پوش کشتی آزاد ایران گفت: خوشبختانه کامران روند درمانی خوبی را طی می‌کند و الان وضعیت خوبی دارد.

دوپینگ علی هاشمی مثبت شد

وزنه بردار شاخص دسته ۱۰۹ کیلوگرم ایران به علت مثبت شدن تست دوپیگ به مدت سه سال از حضور در میادین محروم شد.  پس از مثبت اعلام شدن نمونه خون «علی هاشمی» ملی‌پوش وزنه‌برداری توسط آزمایشگاه مرجع کلن، حکم ۳ ساله محرومیت وی صادر شد. افسران کنترل دوپینگ ایران نادو در تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۱۵ با حضور در محل اردوی تیم ملی وزنه‌برداری اقدام به اخذ نمونه خارج از مسابقه از ملی‌پوشان وزنه‌برداری نمودند که پس از بررسی اولیه و تکمیلی آزمایشگاه مرجع وادا، ماده ممنوعه «نورآندرسترون» از کلاس ماده ممنوعه S1 در نمونه وی شناسایی و به ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران اعلام گردید.

اسامی رشته‌ها و سهمیه‌های ایران در بازی‌های آسیایی

لیست رشته‌های حاضر در بازی‌های آسیایی هانگژو اعلام شد. کاروان ایران زیر ۵۰۰ نفر است. مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک لیست رشته‌هایی که تاکنون برای اعزام به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو نهایی شده است را اعلام کرد.

واکنش سجادی به خبر استعفایش از وزارت ورزش

وزیر ورزش و جوانان گفت: نیاز به درمان دارم و منتظر تصمیم رئیس جمهور هستم. حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان درباره خبر استعفای وی از وزارت ورزش گفت: در سه چهار روز گذشته حالم بد بود و عمل جراحی شدم. پزشکان خوبی این عمل را انجام دادند و اکنون بهترم و مدارا می‌کنم.  

بازیکن استقلال از ترس صاحب‌خانه پنهانی به خانه می‌رود!

سرمربی استقلال نسبت به مشکلات اخیر این باشگاه واکنش نشان داد و گفت: دوستان گفته‌اند با من نمی‌توانند کار کنند و با اتفاقاتی که رقم می‌خورد، خودش می‌گذارد و می رود اما من به عشق هواداران استقلال می‌مانم. نه! کسی که قرار است از استقلال فراری دهند، من نیستم.» جواد نکونام، سرمربی آبی‌ها در متنی که امروز در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است ابتدا درباره مشکلات اخیر این تیم از جمله اعتصاب بازیکنان در آخرین جلسه تمرینی به علت پرداخت نشدن مطالبات‌شان اظهار کرد: طبیعتا هیچ مربی‌ای دوست ندارد تمرینات تیمش تعطیل شود، آن هم در آستانه شروع لیگ ولی در عین حال نمی‌توانم به بازیکنان تیمم خرده بگیرم. بازیکنی که حدود ۷ ماه هیچ دستمزدی نگرفته، چه انگیزه‌ای برای تمرین و بازی دارد؟ من باید از آنها تشکر کنم که از زمان شروع تمرینات پیش فصل، تمام وجود خود را گذاشتند. بعد از شروع تمرینات توقع بچه‌ها این بود دستمزدشان پرداخت شود ولی از روز اول قول دادند و عملی نشد. بعد از تغییرات مجدد مدیریتی باز هم قول دادند دو هفته‌ای مشکل حل شود و نشد. بازیکن نجیب استقلال حق دارد گلایه کند.

استوری مشترک بازیکنان استقلال علیه مدیران باشگاه

بازیکنان تیم فوتبال استقلال با انتشار استوری مشترک در صفحه شخصی‌شان علیه مدیران این باشگاه موضع گرفتند.  بازیکنان تیم فوتبال استقلال که به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان از روز گذشته تمرینات را تحریم کرده‌اند، امروز با انتشار یک استوری مشترک انتقادهایی را به مسئولان استقلال وارد کردند.

مدیریت عجیب در تراکتور

با جذب امیرحسین حسین‌زاده توسط تراکتور، لیست خارجی‌های این باشگاه برای فصل آینده پر شد و تراکتور دیگر نمی‌تواند مهاجم خارجی جذب کند. باشگاه تراکتور عصر امروز (سه‌شنبه) به صورت رسمی، خبر از جذب امیرحسین حسین‌زاده، بازیکن ۲۳ ساله شارلوای بلژیک داد؛ انتقالی که باعث شد لیست خارجی‌های تراکتور تکمیل شود. سازمان لیگ فوتبال پیش از شروع نقل و انتقالات لیگ بیست و سوم سهمیه بازیکنان خارجی لیگ برتر را از ۱+۳ به ۱+۶ افزایش داد که در ادامه این سهمیه توسط هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به ۱+۵ (شامل یک بازیکن آسیایی) کاهش پیدا کرد. دلیل افزایش سهمیه بازیکنان خارجی لیگ برتر، از طرفی قوانین جدید لیگ قهرمانان آسیا در استفاده از بازیکنان خارجی و از طرف دیگر درخواست باشگاه‌های مختلف به ویژه همین باشگاه تراکتور بود.

حذف هر ۴ شمشیرباز ایران از مسابقات قهرمانی جهان

ملی‌پوشان شمشیربازی ایران از جدول انفرادی قهرمانی جهان حذف شدند. جدول انفرادی اصلی شمشیربازی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در میلان ایتالیا برگزار شد. ایران سه سابریست در این جدول داشت که با برگزاری مرحله یک هشتم نهایی، هر سه حذف شدند. محمد فتوحی و محمد رهبری در مرحله یک سی و دوم نهایی برابر حریفان خود شکست خوردند و از جدول اصلی حذف شدند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید