امروز: چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 23 شوال 1445 | 2024-05-01
کد خبر: 73115 |
تاریخ انتشار : 26 اسفند 1394 - 11:00 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

سريال‌هاي نوروزي تلويزيون معرفي شدند حذف گزینه قطعی در لحظه آخر! سینما و تلویزیون > رادیو و تلویزیون – در فاصله کمتر از ۴ روز تا پایان سال ۹۴، آزمون و خطای مدیران تلویزیون برای انتخاب سریال‌های نوروزی همچنان ادامه دارد و در شرایطی که قرار بود پخش «پادری» از جمعه آینده آغاز شود، سریال تازه محمدحسین […]

سريال‌هاي نوروزي تلويزيون معرفي شدند

حذف گزینه قطعی در لحظه آخر!

سینما و تلویزیون > رادیو و تلویزیون – در فاصله کمتر از ۴ روز تا پایان سال ۹۴، آزمون و خطای مدیران تلویزیون برای انتخاب سریال‌های نوروزی همچنان ادامه دارد و در شرایطی که قرار بود پخش «پادری» از جمعه آینده آغاز شود، سریال تازه محمدحسین لطیفی در کمال شگفتی از میان گزینه‌های آنتن حذف شد.

به گزارش همشهري، فصل دوم «دودكش» كه از همان ابتدا قطعي‌ترين گزينه تلويزيون براي نوروز شبكه يك بود، پس از 2بار تغيير نام سرانجام با نام پادري مجوز پخش گرفت و مقرر شد قسمت اول آن جمعه 28 اسفند روي آنتن برود اما روز گذشته ناگهان و بدون اطلاع عوامل توليد، اين سريال از گردونه رقابت نوروزي خارج شد. سيدمحمود رضوي تهيه‌كننده پادري در گفت‌وگويي كوتاه با خبرنگار همشهري از دلايل اين اقدام مديران تلويزيون اظهار بي‌اطلاعي كرد.

براساس آخرين برنامه‌ريزي نوروزي تلويزيون، «بيمار استاندارد» سعيد آقاخاني كه پيش از اين قرار بود از شبكه3روي آنتن برود، جايگزين پادري در شبكه يك شده و نخستين قسمت آن ساعت 22:15روز شنبه 29 اسفند به نمايش درمي‌آيد. فيلمنامه بيمار استاندارد را بهرام توكلي نوشته كه امسال «من ديگو مارادونا هستم» را روي پرده سينماها داشت و بابك حميديان هم پس از چند سال حضور موفق در سينما، نقش اصلي آن را ايفا مي‌كند. مديران شبكه2تا لحظه تنظيم اين گزارش همچنان به عهد ديرين خود پايبند مانده و «زعفراني» حامد محمدي را براي پخش در نوروز آماده مي‌كنند.

نخستين قسمت اين مجموعه هم 29 اسفند روي آنتن مي‌رود و ساعت پخش آن 21:30 اعلام شده است. ترانه عنوان‌بندي زعفراني را مهران مديري خوانده و سريال نوروزي شبكه2هر روز در نوبت‌هاي يك بامداد، 11:30 و 16:30 بازپخش خواهد شد. شبكه3هم براي شب‌هاي نوروز خود سريال «قرعه» را درنظر گرفت كه پيش از اين اعلام شده بود در مناسبتي ديگر (احتمالا اعياد شعبانيه يا‌ماه رمضان) روي آنتن مي‌رود. به هر حال، برزو نيك‌نژاد پس از نمايش دومين فيلم سينمايي خود «زاپاس» در جشنواره امسال، دست به‌كار توليد قرعه شد و آن را براساس فيلمنامه‌اي از محسن تنابنده و بازي حميدرضا آذرنگ و هدايت هاشمي ساخت. ساعت پخش قرعه 20:45 است.

Let’s block ads! (Why?)

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید