امروز: چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 1 ذو القعدة 1445 | 2024-05-08
کد خبر: 226039 |
تاریخ انتشار : 19 اسفند 1396 - 9:36 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اخبار روز صلح خبر ؛ حجاب اسلامی مصونیت زن است نه محدودیت او به گزارش صلح خبر؛ آرمان در صفحه اول روزنامه امروز شنبه، 19 اسفند خود نوشت: حجاب اسلامی مصونیت زن است نه محدودیت او     آرمان: در آستانه ولادت با سعادت حضرت صدیقه‌کبری فاطمه ‌زهرا(س)، هزاران نفر از شاعران و ستایشگران اهل‌بیت […]

به گزارش مجله اخبار روز صلح خبر ؛

حجاب اسلامی مصونیت زن است نه محدودیت او

به گزارش صلح خبر؛ آرمان در صفحه اول روزنامه امروز شنبه، 19 اسفند خود نوشت: حجاب اسلامی مصونیت زن است نه محدودیت او

 

حجاب اسلامی مصونیت زن است نه محدودیت او

 

آرمان: در آستانه ولادت با سعادت حضرت صدیقه‌کبری فاطمه ‌زهرا(س)، هزاران نفر از شاعران و ستایشگران اهل‌بیت علیهم‌السلام با مقام معظم رهبری دیدار و تعدادی از ستایشگران و نغمه‌سرایان اهل‌بیت (علیهم‌السلام) فضای حسینیه امام خمینی(ره) را به عطر مدایح و مناقب دخت گرامی پیامبر اسلام، معطر کردند. به گزارش ایسنا؛ مقام معظم رهبری در این دیدار، مقامات معنوی و عظمت روحی حضرت فاطمه‌زهرا(س) را خارج از فهم بشری دانستند و گفتند: مقام والای دختر پیامبر اعظم را باید از پروردگار و اولیای الهی شنید و آموخت، همچنان که پیغمبر اکرم(ص) در وصف آن بانو، تعبیر بلند برترین زنان اهل بهشت را بیان فرموده است و شیعه و سنّی بر صحت این روایت، اتفاق ‌نظر دارند.

ایمان و عفاف

مقام معظم رهبری با اشاره به نامگذاری روز ولادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) به‌عنوان «روز زن»، زن را در منطق اسلامی برخوردار از یک چارچوب کامل خواندند و افزودند: «زن اسلامی» موجودی است دارای ایمان، عفاف، رشد علمی و معنوی، اثرگذار در اجتماع، مدیر خانواده و مایه آرامش مرد و در کنار آن برخوردار از خصوصیات زنانگی مثل لطافت و آمادگی برای دریافت انوار الهی. ایشان، الگوی زن اسلامی را زنان بزرگی همچون حضرت فاطمه‌زهرا و حضرت خدیجه کبری دانستند و گفتند: در مقابل الگوی اسلامی، الگوی انحرافی زن غربی وجود دارد که به‌جای همه خصوصیات برجسته و ممتاز زن اسلامی، شاخصه‌هایی همچون برهنگی و جلب نظر و التذاذ مردان را در خود دارد.

مظهر مصرف و آرایش

مقام معظم رهبری ملزم بودن مردان به پوشیدن لباس کامل و تشویق زنان به برهنگی هر چه بیشتر در مجالس رسمی غرب را نمونه‌ای از سوق دادن زن غربی به ولنگاری و بی‌بندوباری برشمردند و افزودند: امروز زن غربی مظهر مصرف، آرایش، جلوه‌گری مقابل مردان و وسیله هیجان جنسی است. ایشان، طرح مسائلی همچون «عدالت جنسیتی» در سخنان غربی‌ها را ظاهری و مساله‌ای خالی از واقعیت دانستند و با اشاره به اذعان تعداد زیادی از زنان صاحب‌مقام غربی در ماه‌های اخیر به قرار گرفتن در معرض سوءاستفاده و خشونت در جریان مسائل اداری، گفتند: اسلام به‌وسیله حجاب در را روی این نقطه انحراف بسته است، بنابراین حجاب اسلامی وسیله مصونیت زن است نه محدودیت او.

سرویس اخبار روز پایگاه صلح خبر

اگر فیلم یا فیلم یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و فیلم ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران پایگاه تحلیلی خبری صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید