امروز: چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 8 ذو القعدة 1445 | 2024-05-15
کد خبر: 496217 |
تاریخ انتشار : 06 اسفند 1401 - 11:08 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

جیل بایدن، همسر جو بایدن در مصاحبه‌ای به صراحت گفت شوهرش برای نامزدی مجدد برای ریاست جمهوری در انتخابات ۲۰۲۴ آماده می‌شود. به گزارش صلح خبر، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جیل بایدن در مصاحبه با آسوشیتدپرس طی سفر به نامیبیا اظهار کرد، کارهای رسمی نهایی کارزار انتخاباتی ۲۰۲۴ جو بایدن که هنوز آغاز نشده، […]

جیل بایدن، همسر جو بایدن در مصاحبه‌ای به صراحت گفت شوهرش برای نامزدی مجدد برای ریاست جمهوری در انتخابات ۲۰۲۴ آماده می‌شود.

به گزارش صلح خبر، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جیل بایدن در مصاحبه با آسوشیتدپرس طی سفر به نامیبیا اظهار کرد، کارهای رسمی نهایی کارزار انتخاباتی ۲۰۲۴ جو بایدن که هنوز آغاز نشده، از جمله زمان و مکان اعلام رسمی آن در دست تدارک است.

جیل بایدن، همسر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با خبرگزاری آسوشیتدپرس در پاسخ به سوالی درباره نقشش در تصمیم شوهرش برای اعلام کاندیداتوری برای ریاست جمهوری اظهار کرد: “البته او به حرف من گوش می‌دهد چون ما زوجی هستیم که با یکدیگر ازدواج کرده‌ایم اما باور کنید او خودش تصمیماتش را می‌گیرد.”

در این مصاحبه، دارلین ساپرویل، خبرنگار آسوشیتدپرس از جیل بایدن پرسید، آیا “هیچ دلیلی” اصلا وجود دارد که  فکر کنیم جو بایدن ممکن است اصلا مجددا برای ریاست جمهوری نامزد نشود. وی گفت: “ما چند باری از او شنیده‌ایم که قصد دارد نامزد شود.”

بانوی اول آمریکا بیان داشت: آیا این را باور نمی‌کنی، دارلین؟ چند بار باید بگوید تا تو باور کنی؟ او چند بار این را باید به تو بگوید تا باورش کنی؟ او می‌گوید کارش تمام نشده است. کاری که شروعش کرده را به پایان نرسانده است. و این چیزی است که مهم است.

به نوشته پایگاه فوربس، جو بایدن هنوز مدارکی را به کمیسیون انتخابات فدرال آمریکا برای جمع آوری کمک‌های مالی برای کارزارش برای انتخابات سال ۲۰۲۴ ارائه نکرده و او هیچ نشانه‌ای از زمان اعلام رسمی نامزدی مجددش برای انتخابات ریاست جمهوری ارائه نکرده هرچند طبق برخی گزارش‌ها بایدن به ماه آوریل برای اعلام رسمی کارزار انتخاباتی‌اش چشم دوخته است.

رئیس‌جمهور آمریکا و چند مقام دولتش بارها گفته‌اند، او قصد دارد برای ریاست جمهوری مجددا نامزد شود. بایدن در اولین کنفرانس خبری رسمی خود در کاخ سفید در مارس ۲۰۲۱ به خبرنگاران گفت: “برنامه من این است که برای انتخابات مجددا نامزد شوم.”

پلتیکو چند روز قبل گزارش داد، جو بایدن حتی در محافل خصوصی حرف چندانی درباره وضعیتش در سال ۲۰۲۴ نزده و دستیاران نزدیک او گفته‌اند در حال حاضر روی برخی مسائل دم دستی‌تر نظیر انعقاد توافقات با مجلس نمایندگان آمریکا که تحت کنترل جمهوریخواهان است متمرکز شده است.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید