امروز: یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 20 شوال 1445 | 2024-04-28
کد خبر: 527263 |
تاریخ انتشار : 28 آبان 1402 - 1:01 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش صلح خبر به نقل از الجزیره، «بنی گانتس» وزیر رژیم صهیونیستی در نشست خبری مشترک با «یوآو گالانت» (وزیر جنگ کنونی) و «بنی گانتس» (وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی) که اعضای کابینه جنگ رژیم را تشکیل می‌دهند، ادعا کرد که با قدرت بالا به جنگ در نوار غزه ادامه خواهیم داد. وی افزود: […]

به گزارش صلح خبر به نقل از الجزیره، «بنی گانتس» وزیر رژیم صهیونیستی در نشست خبری مشترک با «یوآو گالانت» (وزیر جنگ کنونی) و «بنی گانتس» (وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی) که اعضای کابینه جنگ رژیم را تشکیل می‌دهند، ادعا کرد که با قدرت بالا به جنگ در نوار غزه ادامه خواهیم داد.
وی افزود: از همه کسانی که در فرماندهی جنگ فعالیت دارند، حمایت می‌کنم.
بر پایه این گزارش، بنی گانتس افزود: این جنگ با قدرت بالا ادامه خواهد یافت و بعد از آن صلح و امنیت برقرار خواهد بود.
وی ادامه داد: باید مسئولیت‌پذیر باشیم و ملزم به اتخاذ تصمیم‌های دشواری هستیم که به اجماع برای مشروعیت داخلی و خارجی نیاز دارد.
این مقام صهیونیستی در ادامه گفت: من امروز باخانواده‌های اسرا دیدار کردم و همه به عنوان شورای جنگ هر کاری که لازم باشد را برای بازگرداندن آن‌ها انجام می‌دهیم.
از سوی دیگر، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شنبه شب در نشست خبری مشترک با «یوآو گالانت» (وزیر جنگ کنونی) و «بنی گانتس» (وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی) که اعضای کابینه جنگ رژیم را تشکیل می‌دهند، اظهار داشت که «برخی از ما خواستند وارد غزه یا بیمارستان الشفاء نشویم و آتش‌بس کنیم، ولی ما با آن مخالفت کردیم».
نتانیاهو از حمایت آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه تشکر کرد و افزود: «من از ایالات متحده به رهبری بایدن قدردانی می‌کنم که همه چیز را مانند ما می‌بیند!».
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد، «آمریکا و جهان به ما فشار زیادی وارد می‌کنند، ولی ما آن را دفع می‌کنیم و جنگ را ادامه خواهیم داد».
وی مدعی شد که کابینه‌اش «با درخواست آمریکا برای آوردن روزانه دو کامیون سوخت به جنوب غزه موافقت کرد».
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ادامه داد: «ما خواهان دستیابی به یک پیروزی قاطع برای حذف حماس هستیم و مأموریت بازگرداندن افراد ربوده شده را متوقف نخواهیم کرد!».
نتانیاهو تصریح کرد: «تا زمانی که اطمینان یابیم غزه تهدیدی برای اسرائیل نیست، به جنگ ادامه خواهیم داد».
یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و عضو کابینه جنگ گفت: «ما به مرحله دوم عملیات زمینی در نوار غزه رسیده‌ایم. ما به تمام نقاط حساس حماس می‌رسیم و به آنها حمله می‌کنیم».
گالانت بدون ارزیابی درست از میدان جنگ غزه مدعی شد: «هر روز که می‌گذرد، فضای کمتری برای حرکت حماس در ضلع غربی شهر غزه وجود دارد. ما باید مأموریت خود را در جنوب متعادل کنیم، به شمال نگاه کنیم و هر روز به حزب‌الله ضربه بزنیم».
وی تصریح کرد: «من برای دستیابی به هدف (ادعایی) از بین بردن حماس و بازگرداندن افراد ربوده شده، اقدام عملی را توصیه کردم».
این اظهارات، تهدیدها و ادعاهای اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در حالی مطرح می‌شود که اکنون ۴۰ روز از جنگ غزه سپری می‌شود و کابینه نتانیاهو به هیچیک از دست‌آوردهای اعلامی خود به جز کشتار مرده بی‌گناه غزه، و بمباران و تخریب منازل مسکونی نرسیده است.

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید