امروز: یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 5 ذو القعدة 1445 | 2024-05-12
کد خبر: 541048 |
تاریخ انتشار : 18 فروردین 1403 - 12:05 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/یزد دو تیم چادرملو اردکان و نفت مسجد سلیمان حساس ترین دیدار این هفته لیگ آزادگان را برگزار خواهند کرد. ورزشگاه شهید نصیری یزد در بیست و ششمین هفته از لیگ آزادگان فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ عصر امروز (شنبه ۱۸ فروردین) میزبان یکی از بازی‌های مهم و حساس این هفته یعنی تقابل دو تیم […]

صلح خبر/یزد دو تیم چادرملو اردکان و نفت مسجد سلیمان حساس ترین دیدار این هفته لیگ آزادگان را برگزار خواهند کرد.

ورزشگاه شهید نصیری یزد در بیست و ششمین هفته از لیگ آزادگان فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ عصر امروز (شنبه ۱۸ فروردین) میزبان یکی از بازی‌های مهم و حساس این هفته یعنی تقابل دو تیم چادرملو اردکان و تیم نفت مسجدسلیمان خواهد بود.

چادرملو با کسب ۵۴ امتیاز از ۲۵ مسابقه در رتبه دوم و نفت مسجدسلیمان نیز با ۴۹ مسابقه از همین تعداد بازی در رده چهارم جدول قرار دارند؛ بازی دو تیم به واسطه جایگاه و اختلاف امتیازی دو تیم از اهمیت و حساسیت زیادی برخوردار است.  

قطعا این دیدار در طول ۹۰ دقیقه به پایان نخواهد رسید؛ چرا که این جدال از مدت‌ها قبل شروع شده و تا پایان لیگ ادامه‌دار خواهد بود و حتی تأثیراتی در تقابل‌های بعدی این دو تیم نیز خواهد داشت.

اولین صف‌آرایی این دو تیم مقابل یکدیگر پنجم آبان‌ماه سال گذشته اتفاق افتاد زمانی‌ که تیم اردکانی برای دیدار با نفت مسجد سلیمان به شهر اولین ها (لقب مسجد سلیمان) صفر کرد؛ تا اولین جدال رو در روی دو تیم در ورزشگاه «شهید بهنام محمدی» برگزار شود.

هرچند که این دیدار با نتیجه سه بر دو به سود نماینده شهر مسجد سلیمان به پایان رسید؛ اما در پایان مسابقه حمله افرادی منتصب به باشگاه نفت به سمت اردکانی‌ها موجب شد تا بازیکنان چادرملو برای ثبت شکایت به کلانتری مراجعه کنند.

به هر حال پنج ماه از آن دیدار گذشته است اما هفته قبل بود که آتش کدورت‌ها با بیانیه عجیب باشگاه مسجدسلیمان از زیر خاکستر زبانه کشید و نفت که به محرومیت سرمربی خود (ابراهیم اشکش) در دیدار حساس با چادرملو اعتراض داشت بی‌پروا به کمیته انضباطی تاخت و فدراسیون نشین ها را به حمایت از تیم چادرملو متهم کرد؛ بعد از آن باشگاه چادرملو بیانیه را با بیانیه جواب داد و از ناتوانی نفت در جدال رو به رو نوشت و زخم زبان‌ها را با آتشی مهیب‌تر جواب داد.

از سوی دیگر اتفاقات، حواشی و جنجال‌های بازی دور رفت موجب شده تا سازمان لیگ و کمیته انضباطی به دلیل احتمال درگیری ناشی از این اتفاقات و جنگ رسانه‌ای پیش از مسابقه دو باشگاه که منجر به صدور چندین بیانیه علیه یکدیگر شده بود تصمیم گرفته تا برای نظارت بیشتر رفتار عوامل دو تیم و تماشاگران ناظر ویژه انضباطی خود را برای این دیدار بفرستد.

بر این اساس امیرحسین فراهانی که مسئولیت برگزاری لیگ دسته اول را برعهده دارد به عنوان ناظر ویژه این سازمان انتخاب و در این دیدار حضور خواهد یافت.

همچنین کمیته داوران به دلیل اهمیت مسابقه قضاوت این بازی مهم را به «حسین زمانی» داور اصالتا قمی که سابقه چندین قضاوت در مسابقات لیگ برتر را در کارنامه دارد سپرده است.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید