امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 81475 |
تاریخ انتشار : 11 اردیبهشت 1395 - 20:46 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

اجتماع > اجتماعی – مرد جوان برای ازدواج با دختری که در تلگرام با او آشنا شده بود همسرش را طلاق داد اما وقتی دختر جوان به او جواب رد داد دست به جنایتی هولناک زد. اين جنايت چند روز پيش در شهرستان ملارد رخ داد. ماجرا از اين قرار بود كه از مدت‌ها قبل مرد جواني […]

اجتماع > اجتماعی – مرد جوان برای ازدواج با دختری که در تلگرام با او آشنا شده بود همسرش را طلاق داد اما وقتی دختر جوان به او جواب رد داد دست به جنایتی هولناک زد.

اين جنايت چند روز پيش در شهرستان ملارد رخ داد. ماجرا از اين قرار بود كه از مدت‌ها قبل مرد جواني به نام جمشيد به‌رغم داشتن همسر و فرزند با دختري در تلگرام آشنا شده و با او در ارتباط بود. دوستي تلگرامي آنها ادامه داشت تا اينكه جمشيد به دختر جوان پيشنهاد ازدواج داد اما او، همسر اول جمشيد را مانع ازدواجشان عنوان كرد.

از آن روز به بعد مرد جوان به فكر فرو رفت. او چنان دلباخته دوست تلگرامي‌اش شده بود كه همسر و فرزندش را به فراموشي سپرده بود. كار به جايي رسيد كه جمشيد تصميم گرفت از همسرش جدا شود تا با دختر جوان ازدواج كند. رفته رفته رفتارش تغيير كرد و آنقدر به همسرش سخت گرفت و با او دعوا مي‌كرد كه در نهايت وقتي حرف طلاق را پيش كشيد، زن جوان چاره‌اي جز تن‌دادن به جدايي نديد. جمشيد و همسرش از هم جدا شدند و حالا مرد جوان خود را در يك قدمي ازدواج با دختري مي‌ديد كه در تلگرام با او آشنا شده بود.

  • جنايت هولناك

جمشيد تصورش را هم نمي‌كرد كه وقتي خبر جدايي از همسرش را به دختر جوان بدهد، با پاسخ عجيب او روبه‌رو شود. او تصور مي‌كرد كه به‌زودي با دختر موردعلاقه‌اش پاي سفره عقد مي‌نشيند اما وقتي به او گفت كه همسرش را طلاق داده و ديگر مانعي براي ازدواج آنها وجود ندارد، با جواب عجيب اين دختر روبه‌رو شد. دختر جوان وقتي فهميد كه جمشيد به همين راحتي همسر و فرزندش را رها كرده، ترسيد كه روزي با او نيز چنين رفتاري بكند و براي همين به جمشيد جواب رد داد و گفت كه قصد دارد با فرد ديگري ازدواج كند.

مرد جوان جواب رد دختر موردعلاقه‌اش را كه شنيد، دنيا روي سرش خراب شد. او همه زندگي‌اش را از دست داده بود و حالا باور نمي‌كرد كه با چنين پاسخي روبه‌رو شود. بار ديگر اصرار كرد اما دختر جوان جوابش يكي بود؛«نه». جمشيد عصباني شده بود. ديگر نه راه پيش داشت و نه راه برگشت. اين بود كه تصميم هولناكي گرفت.

او به بهانه حرف زدن، دختر جوان را به طبقه چهارم آپارتماني در ملارد كشاند و بار ديگر پيشنهاد ازدواجش را مطرح كرد اما دختر جوان گفت كه به فرد ديگري علاقه دارد و مي‌خواهد با او ازدواج كند. مرد جوان با شنيدن اين پاسخ به دختر جوان حمله كرد و با چاقويي كه تهيه كرده بود، او را به قتل رساند.

وي سپس گوشي را برداشت و با برادرش تماس گرفت. او همه ماجرا را از پشت تلفن براي برادرش تعريف كرد و در نهايت گفت كه قصد دارد به زندگي خودش پايان دهد. برادر جمشيد اما بلافاصله با پليس تماس گرفت و از آنها كمك خواست. اما درست لحظه‌اي كه مأموران به آپارتمان موردنظر رسيدند، مرد جوان خود را از طبقه چهارم به پايين پرت كرد و او هم جانش را از دست داد.

به‌دنبال اين ماجرا تيمي از مأموران زيرنظر سرهنگ خدادادي، رئيس پليس آگاهي غرب استان تهران رسيدگي به اين پرونده را در دستور كار خود قرار دادند و با مشخص شدن انگيزه قتل دختر جوان و خودكشي جمشيد، اين پرونده در اختيار مرجع قضايي قرار گرفت.

Let’s block ads! (Why?)

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید