امروز: جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 25 شوال 1445 | 2024-05-03
کد خبر: 63032 |
تاریخ انتشار : 21 اسفند 1394 - 21:30 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

جمع آوری دست فروشان خیابان‌ جمهوری به گزارش پایگاه خبری صلح خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11 تهران؛ در پی اعتراض کسبه خیابان جمهوری و ولی عصر به سد معبر دستفروش‌ها و بساط گستران در پیاده روها راهکارهای اجرایی رعایت حقوق شهروندی در امور مربوط به مشاغل از سوی مدیریت شهری و نیروی […]

جمع آوری دست فروشان خیابان‌ جمهوری

به گزارش پایگاه خبری صلح خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11 تهران؛ در پی اعتراض کسبه خیابان جمهوری و ولی عصر به سد معبر دستفروش‌ها و بساط گستران در پیاده روها راهکارهای اجرایی رعایت حقوق شهروندی در امور مربوط به مشاغل از سوی مدیریت شهری و نیروی انتظامی بررسی شد.
با توجه به بند 20 ماده 55 قانون شهرداری‌ها، سد معبر و اشغال پیاده روها ممنوع بوده و شهرداری مکلف است از آن جلوگیری و در رفع موانع موجود و آزاد نمودن معابر به وسیله ماموران خود اقدام کند .

جمع آوری دست فروشان خیابان‌ جمهوری
بر همین اساس و باتوجه به ادامه بساط گستری دست فروشان در راسته های تجاری بخش مرکزی شهر تهران که در روزهای پایانی سال مورد توجه بسیاری از شهروندان و خانواده ها برای خرید مایحتاج است؛ با هماهنگی اکیپ های انضباط شهری و شهرداری منطقه 11 از هر گونه بساط گستری در محدوده خیابان‌های جمهوری ، ولی عصر ، امیراکرم، پاساژها و مراکز خرید ممانعت شد.
به گزارش پایگاه خبری صلح خبر ایران ، در این اقدام که پس از اطلاع رسانی دو روزه به دست فروشان مبنی بر ممنوعیت قانونی بساط گستری و سد معبر دستفروشان همچنان در محدوده چهار راه امیر اکرم تا ولی عصر(عج) و جمهوری حضور یافته و مشغول فعالیت بودن که مقرر شد براساس حکم قضایی ابلاغ شده جمع آوری شوند.
کسبه خیابان جمهوری و ولی عصر در روزهای اخیر با اعلام نارضایتی فعالیت بساط گستران که با ایجاد سد معبر و فروش کالاهای بی کیفیت مانع تردد شهروندان و کسب مغازه داران شده بودند؛ از نیروی انتظامی و شهرداری منطقه 11 پیگیری و جمع آوری بر هم زنندگان نظم شهری را خواستار شدند.
در همین ارتباط طی دو روز گذشته درگیری بین کسبه و دستفروشان خیابان جمهوری و پاساژ همایون نیز گزارش شده بود که با ورود نیروی انتظامی برطرف شد.

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید