امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 535092 |
تاریخ انتشار : 11 بهمن 1402 - 15:38 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/کرمانشاه رئیس هیات ورزش های دریایی و ساحلی استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره بازیهای ساحلی استان با عنوان جشنواره “در یادها” در ۱۰ رشته ورزشی خبر داد.  بهمن اختیاری امروز(یازدهم بهمن) در نشست هم اندیشی برگزاری این رویداد با حضور روسا و نمایندگان تعدادی از هیات های ورزشی، با اشاره به […]

صلح خبر/کرمانشاه رئیس هیات ورزش های دریایی و ساحلی استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره بازیهای ساحلی استان با عنوان جشنواره “در یادها” در ۱۰ رشته ورزشی خبر داد. 

بهمن اختیاری امروز(یازدهم بهمن) در نشست هم اندیشی برگزاری این رویداد با حضور روسا و نمایندگان تعدادی از هیات های ورزشی، با اشاره به آغاز رسمی فعالیت ورزش های دریایی و ساحلی در کرمانشاه از اردبیهشت امسال، اظهار کرد: علیرغم اینکه کرمانشاه استانی ساحلی نیست، اما در چندماه گذشته توانسته ایم در چند رشته دریایی مسابقات و جشنواره هایی را برگزار کنیم. 

وی افزود: باتوجه به اینکه برگزاری مسابقات رشته های ساحلی به همکاری تعدادی از هیات های ورزشی نیاز دارد، برای ایجاد تعامل با این هیات ها اقدام کرده ایم. 

رئیس هیات ورزش دریایی و ساحلی استان کرمانشاه تصریح کرد: براین اساس، برگزاری رویدادی با عنوان اولین جشنواره بازیهای ساحلی با عنوان در یادها با همکاری فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان و هیات های ذیربط را در دستور کار قرار داده ایم. 

وی هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی ظرفیت های ورزش ساحلی استان، کشف استعدادها، پرورش آنها و داشتن نمایندگانی در سطح تیم های ملی عنوان کرد. 

اختیاری با بیان اینکه هیات ورزش های دریایی و ساحلی در این رویداد نقش پشتیبانی خواهد داشت، عنوان کرد: محل برگزاری این رویداد در زمین ساحلی کرمانشاه واقع در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد خواهد بود که هر چند نواقصی در بحث امکانات دارد، اما می توان مسابقات را در آن برگزار کرد. 

وی در خصوص زمان برگزاری این رویداد هم گفت: این رویداد در بازه زمانی اسفند تا فروردین در هر دو بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد و هر رشته در مدت یک یا چند روز مسابقات خود را با حضور چند تیم برگزار می کند. 

رئیس هیات ورزش های دریایی و بازی های ساحلی در رابطه با تعداد رشته هایی که می توانند در این رویداد حضور پیدا کنند هم عنوان کرد: ۱۰ رشته از جمله کبدی، زوران، آلیش، تنیس، کشتی، همگانی، ورزش روستایی، فوتبال و هندبال که رشته های ساحلی دارند می توانند در این رویداد شرکت کنند. 

وی در ادامه گفت: بنا داریم با برگزاری این رویداد در رشته های ساحلی قدرتمند شویم که این امر با همکاری هیات های ذیربط امکان‌پذیر است. 

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید