امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 43711 |
تاریخ انتشار : 10 دی 1394 - 18:17 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

ورزش > لیگ برتر – محمدحسین میثاقی مجری و گزارشگر جوان شبکه 3 از امشب روی آنتن شبکه ورزش می رود تا فوتبال 120 عادل فردوسی پور با چندماه تاخیر آغاز به کار کند. احسان خراسانی-خبرگزاری خبرآنلاین:محمدحسین میثاقی قرار است اولین برنامه مستقلش را روی آنتن ببرد. فوتبال 120 که 3 سال قبل هم خودش یکی از […]

ورزش > لیگ برتر – محمدحسین میثاقی مجری و گزارشگر جوان شبکه 3 از امشب روی آنتن شبکه ورزش می رود تا فوتبال 120 عادل فردوسی پور با چندماه تاخیر آغاز به کار کند.

احسان خراسانی-خبرگزاری خبرآنلاین:محمدحسین میثاقی قرار است اولین برنامه مستقلش را روی آنتن ببرد. فوتبال 120 که 3 سال قبل هم خودش یکی از گزینه های اصلی اجرایش بود ، بعد از 3 سال اجرای موفق توسط حمید محمدی ، به او سپرده می شود. گزارشگر جوان برنامه 90 حالا از این تجربه جدید می گوید.

بالاخره نوبت به پخش 120 رسید و این بار با اجرای خودت!
راستش خیلی از این که می خواهم این برنامه را اجرا کنم ، خوشحالم .همان 3 سال قبل هم بجث هایی بود که اگر بشود ، روی آنتن بروم اما آن موقع شرایط فرق داشت و به دلیل قوانین درون سازمانی ، یک مجری نمی توانست در دو شبکه 3 و ورزش ، روی آنتن برود. اما الان شرایط خیلی فرق کرده و روابط بین دو شبکه ، خیلی خوب شده است. با صحبت هایی که بین دو شبکه شده ، قرار شد که من این برنامه را اجرا کنم. برای من که از همان روز اول با فوتبال 120 همراه بودم ، این خیلی اتفاق خوشایندی است.

فوتبال 120 تان گیرش این است که از نیم فصل ، وارد لیگ شده!
آره از نیم فصلداریم شروع می کنیم اما همین الان هم بهتر از دو هفته دیگر است! می خواستیم زودتر شروع کنیم ، ولی به دلیل یکسری از مشکلات ، نشد.ولی فکر می کنم الان که داریم می آییم ، خیلی آماده می آییم. الان دکور اختصاصی زدیم ، که همین امروز آخرین مراحل نصبش انجام شد. این خودش خیلی به برنامه کمک می کند. یک دکور ثابت برای برنامه در استودیوی ولیعصر ساختیم که فکر می کنم حسابی بینندگان برنامه خوش شان بیاید.

نمی شد در دکور 90 اجرایش کنید که زودتر بتوانید روی آنتن بروید؟
البته این که برنامه دیرتر آماده پخش شد ، خیلی ارتباطی به دکور نداشت اما این امکان که برنامه را در دکور 90 اجرا کنیم هم ممکن نبود. چون دکور 90 ثابت است و ویژه این برنامه. تازه برنامه های شبکه ورزش از ساختمان ولیعصر روی آنتن می رود و استودیوهای اختصاصی شان آنجا است.راستش من که فکر می کنم از دکور برنامه خوش تان بیاید. حس می کنید وارد رختکن یک تیم خارجی شده اید.

یکی از گیرهای اساسی برنامه های سری های قبل این بود که خیلی سریع از هر سوژه ای رد می شدید . انگار که به هر سوژه ای نوکی می زنید و رد می شوید!
اتفاقا خودمان هم این حس را داشتیم و این بار می خواهیم پرونده ای پیش برویم. برای سری جدید هم مهمان های مرتبط خارجی داریم که به استودیو می آیند ، مثلا بازیکنان خارجی لیگ خودمان یا مهمان های دیگری را به استودیو بیاوریم ، برای مهمان های خارج از ایران هم برنامه هایی ویژه داریم. مهمان هایی که با اسکایپ روی خط برنامه می آیند. البته می دانید که در اسکایپ ، کیفیت اینترنت خیلی مهم است.مهمان های خیلی مهم و سرشناسی را از نقاط مختلف دنیا روی خط می آوریم و خلاصه همان طور که در شعار برنامه گفتیم ، می خواهیم عشق فوتبال ها 120 دقیقه لذت ببرند. ما جنس مان را طوری جور کردیم که همه اتفاقات 4 لیگ مهم دنیا را داشته باشیم و سوژه ای هم از دست مان در نرود.

اگر کسی برنامه را ندید از شبکه 3 می تواند ببیند؟
نه ، کنداکتور شبکه 3 خیلی پر است و نمی توانند برنامه را پخش کنند ولی فکر کنم دو بازپخش از شبکه ورزش داریم ، هم جمعه ها عصر و هم شنبه ها. حالا دقیقش را نمی دانم.

عادل هم قرار بود در بخش هایی از برنامه اجرا داشته باشد؟
خیلی در جریانش نیستم. یک بحث هایی بین مدیریت شبکه و استاد شده که یک آیتم هایی داشته باشد. 

251 43

This entry passed through the Full-Text RSS service – if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!