امروز: پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 24 شوال 1445 | 2024-05-02
کد خبر: 541164 |
تاریخ انتشار : 19 فروردین 1403 - 15:04 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای از اقدامات برجسته سال گذشته به جذب ۳۳۰ عضو هیات علمی در این دانشگاه و تاسیس اولین دانشگاه فنی و حرفه‌ای در آفریقا اشاره کرد. به گزارش صلح خبر، عرفان خسرویان به مناسبت حلول سال نو با معاونین، مدیران و کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه دیدار نوروزی داشت. رییس دانشگاه فنی […]

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای از اقدامات برجسته سال گذشته به جذب ۳۳۰ عضو هیات علمی در این دانشگاه و تاسیس اولین دانشگاه فنی و حرفه‌ای در آفریقا اشاره کرد.

به گزارش صلح خبر، عرفان خسرویان به مناسبت حلول سال نو با معاونین، مدیران و کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه دیدار نوروزی داشت. رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای ضمن تبریک سال ۱۴۰۳ و قبولی طاعات همکاران، عملکرد معاونت‌ها و حوزه‌های مختلف را مورد ارزیابی قرار داد و افزود: امروز جایگاه دانشگاه فنی و حرفه‌ای در نظام حکمرانی کشور ارتقا یافته که این موجب مباهات است.

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در بخش دیگری از سخنان خود به برخی فعالیت‌های شاخص سال ۱۴۰۲ پرداخت و برگزاری «طرح تاد» در قالب کنسرسیوم‌های مهارت آموزی و اشتغال در سه استان کرمان، مرکزی و خراسان رضوی، موفقیت در جشنواره‌ها و المپیادهای علمی، فرهنگی و ورزشی، رشد چشمگیر اعزام دانشجویان به راهیان نور و کسب رتبه برتر کشوری، جذب ۳۳۰ عضو هیات علمی و ایجاد ظرفیت جدید برای جذب و استخدام نیروهای حراست، را پاره‌ای از فعالیت‌های برجسته سال گذشته خواند.

وی از دیگر فعالیت های صورت گرفته در سال گذشته به، انجام دقیق و جامع نظارت و ارزیابی در سطوح مختلف، افزایش حجم تعاملات بین المللی و تاسیس اولین دانشگاه فنی و حرفه‌ای در آفریقا در قالب دیپلماسی علمی، افزایش بودجه و اعتبارات دانشگاه، ایجاد نظام یکپارچه برای صدور احکام و برطرف کردن مشکلات شناسه برخی کارکنان، پرداخت رفاهیان و توزیع سبد کالا و توجه ویژه به سرانه ورزشی کارکنان اشاره کرد.

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای افزوده شدن معاونت صلاحیت حرفه‌ای به ساختار سازمانی دانشگاه توسط هیات امنا را به فال نیک گرفت و تصریح کرد: توجه به اقدامات زیرساختی برای توسعه پروژه‌های عمرانی، توسعه منابع انسانی، تجهیز خوابگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها، توسعه و گسترش کنسرسیوم‌های مهارت آموزی و اشتغال و برگزاری آزمون‌های صلاحیت حرفه‌ای از برنامه‌های در دست اقدام دانشگاه است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای، در پایان خسرویان ضمن محکوم کردن حملات ددمنشانه دولت جعلی اسرائیل به مردم بی دفاع غزه و حمله تروریستی صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران در دمشق و شهید شدن هفت نفر از بهترین مدافعان قدس شریف را رفتاری غیر انسانی برشمرد و سکوت مجامع در برخورد با چنین وقایع تلخی را مایه شگفتی دانست.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید