امروز: جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 25 شوال 1445 | 2024-05-03
کد خبر: 517444 |
تاریخ انتشار : 09 شهریور 1402 - 13:32 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پایگاه صلح خبر به نقل از خبرنگار ایسنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور صبح امروز (پنجشنبه ۹ شهریور ماه) در نشست با علما و نخبگان اهل تسنن سراسر کشور طی سخنانی، گفت: یاد شهدای عالی قدر انقلاب اسلامی، شهدای اهل سنت، شهدای شیعه از استان‌های مختلف همچنین شهدای دفاع مقدس، شهدای حریم […]

به گزارش پایگاه صلح خبر به نقل از خبرنگار ایسنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور صبح امروز (پنجشنبه ۹ شهریور ماه) در نشست با علما و نخبگان اهل تسنن سراسر کشور طی سخنانی، گفت: یاد شهدای عالی قدر انقلاب اسلامی، شهدای اهل سنت، شهدای شیعه از استان‌های مختلف همچنین شهدای دفاع مقدس، شهدای حریم حرم، شهدای خدمت و همه کسانی که برای عزت این کشور تلاش کردند، گرامی می‌داریم.
وی افزود: برای بنده و همکارانم حضور در این نشست باشکوه و نشستن پای سخن عزیزانی که سخن دین، مردم و مشکلات جای جای کشور را مطرح می‌کنند، بسیار ارزشمند است.
رئیس جمهور تاکید کرد: جامعه معتقد به خداوند، پیغمبر و معاد و ارزش‌های الهی دارای مقصد و هدف است.
وی ادامه داد: جامعه متشکل، منسجم و متحد است که به طرف یک مقصد روشن و هدفدار حرکت می‌کند. این اولین ویژگی و شاخص امت است که دارای هدف است و دومین شاخص امت این است که همیشه در حال حرکت است و هیچ زمانی ایستایی و توقف در حرکت آن وجود ندارد و همواره پویا است.
رئیسی بیان کرد: وجه مشترک همه ما این است که به عزت منافع ملی کشور و محل مشکلات بیاندیشیم.
وی ادامه داد: یک جامعه متحد و امت اسلامی بزرگترین مانع برای استکبار و نظام سلطه است و این بزرگترین مانع برای سلطه‌گران است.
رئیسی ادامه داد: بعد از جنگ جهانی دوم که دو بلوک قدرت در جهان شکل گرفت و بعد از فروپاشی شوروی، نظام سلطه تنها مانع مقابل خود را مسلمان متحد می‌داند.
رئیس جمهور تاکید کرد: استکبار با ایجاد مانع در برابر مسلمانان و تبلیغ در رسانه‌ها و امپراتوری خبری خود و همین‌طور شکل دادن گروه‌های تکفیری برای ایجاد خونریزی میان مسلمانان و نیز با توهین به مقدسات به خصوص نبی مکرم اسلام و توهین و اهانت به کتاب آسمانی و سعادت بشر قرآن کریم، اقداماتی انجام داد تا به مقابله با مسلمانان برخیزد.
در حال تکمیل

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید