امروز: پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 24 شوال 1445 | 2024-05-02
کد خبر: 500701 |
تاریخ انتشار : 14 فروردین 1402 - 14:16 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/خراسان رضوی یکی از اعضاء هیات مدیره گروه شرکت‌های پدیده شاندیز وعده داد تیم فوتبال پدیده احیا خواهدشد. سال ۱۳۹۲ بود که مجموعه شرکت‌های پدیده تصمیم گرفت در فوتبال ورود کند و به عرصه تیمداری روی آورد. خرید امتیازی لیگ یکی در گام اول و امضای قرارداد با اکبر میثاقیان به عنوان سرمربی نخستین […]

صلح خبر/خراسان رضوی یکی از اعضاء هیات مدیره گروه شرکت‌های پدیده شاندیز وعده داد تیم فوتبال پدیده احیا خواهدشد.

سال ۱۳۹۲ بود که مجموعه شرکت‌های پدیده تصمیم گرفت در فوتبال ورود کند و به عرصه تیمداری روی آورد. خرید امتیازی لیگ یکی در گام اول و امضای قرارداد با اکبر میثاقیان به عنوان سرمربی نخستین گام باشگاه پدیده بود. این تیم موفق شد در همان سال نخست به لیگ برتر صعود کند و چند سالی در سطح نخست فوتبال ایران با مربیانی همچون علیرضا مرزبان، رضا مهاجری، یحیی گل‌محمدی و … در مسابقات حاضر شود.

در نهایت امتیاز پدیده اما با مشکلات مالی که داشت، به شرکت شهرخودرو واگذار شد و تیمی که حتی تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را هم داشت به انحلال و نابودی رسید.

پدیده احیا می‌شود؟

حجت الاسلام محمودرضا جواهری، عضو هیات مدیره و مدیر فرهنگی، روابط عمومی و تبلیغات گروه شرکت‌های پدیده گفت: ما در سال ۹۲ توانستیم تیمی از دسته اول را  تحویل گرفته و با رکوردشکنی به لیگ برتر بیاوریم تا بعد از ۴ سال خراسان را در لیگ برتر دارای نماینده کنیم و با توجه به حرکت جدید پدیده دوباره این امر مهم فرهنگی را در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی افزود: امیدوارم با همراهی هیات مدیره و شخص پهلوان، این خواسته بحق مردم فوتبال دوست استان و به خصوص جوانان استان برای داشتن نماینده در لیگ برتر فوتبال را جامه عمل بپوشانیم.

وی با بیان اینکه فوتبال یک صنعت است، رویکرد پدیده در دوره قبلی تشکیل تیم فوتبال را هم کاملا تخصصی خواند و گفت: امیدواریم بتوانیم تیمی بهتر از تیم قبلی بسازیم که با ناکارآمدی مدیران وقت پدیده و کم توجهی و نامهربانی مسئولان وقت ورزش استان به بدترین سرنوشت دچار شد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید