امروز: دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 11 ذو الحجة 1445 | 2024-06-17
کد خبر: 546276 |
تاریخ انتشار : 07 خرداد 1403 - 16:39 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

شرکت تجسم تولید کننده آینه بلک لایت است و بدون واسطه آن را در اختیار مشتری قرار می‌دهد و کافی است برای خرید به سایت آینه تجسم مراجعه کنید به گزارش صلح خبر به نقل از سایت تجسم، به دلیل حذف واسطه ها در تجسم قیمت بسیار کمتری از فروشگاه های دیگر می توانید آینه […]

شرکت تجسم تولید کننده آینه بلک لایت است و بدون واسطه آن را در اختیار مشتری قرار می‌دهد و کافی است برای خرید به سایت آینه تجسم مراجعه کنید

به گزارش صلح خبر به نقل از سایت تجسم، به دلیل حذف واسطه ها در تجسم قیمت بسیار کمتری از فروشگاه های دیگر می توانید آینه بک لایت بخرید. ویژگی خوبی که خرید از تولید کندده آینه بک لایت دارد این است که می توانید در ابعاد دلخواه خود آینه بک لایت یا آینه قدی سفارش دهید.

آینه یکی از بهترین و زیبا ترین اختراعات بشر به حساب می‌آید. در طی سالهای طولانی که از ساخت اولین آینه می‌گذرد، تغییرات زیادی از لحاظ کیفیت و طراحی در آینه ها ایجاد شده. امروزه آینه های زیادی مثل آینه دکوراتیو، آینه قدی، آینه بک لایت و … تولید می شود.

 آینه های بک لایت در واقع همان آینه هایی هستند که از پشت آن نورمنعکس می‌شود که به آن ها آینه نور دار هم می‌گویند. آینه بک لایت در ابعاد مختلفی تولید می‌شود که آینه بک لایت قدی و آینه بک لایت بزرگ و کوچک برای سرویس های بهداشتی یا میز آرایش. روند تولید آینه بک لایت به این صورت است که هاله ی نوری با استفاده از چراغ های ال ای دی در پشت آینه انداخته می شود. بر همین اساس نام دیگر آن ها آینه ال ای دی هم هست. به خاطر کیفیت بالای آینه ال ای دی نورها سالهای طولانی دوام دارند و نیازی به تعویض آن نیست.

برای زیبایی بیشتر آینه های بک لایت می توانید آینه سند بلاست شده هم سفارش دهید که زیبایی آن را دو چندان کند.

برای خرید آینه بک لایت قیمت مناسب، مخصوصا اگر تعداد زیادی از آینه بک لایت را بخواهید حتما باید تولید کننده آینه را بشناسید. آینه تجسم، تولید کننده آینه روشویی، تولید کننده آینه بک لایت، تولید کننده آینه قدی، تولید کننده آینه چراغ دار، تولید کننده آینه قدی بک لایت، تولید کننده آینه دکوراتیو و هر نوع آینه ی سفارشی برای مکان های مختلف مانند خانه ها، ادارات و مخصوصا سالن های آرایشی و باشگاه ها است.

تولید کننده آینه در ابعاد و طرح های مختلف

همانطور که گفتیم آینه ها در شرکت تولید کننده آینه تجسم، در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند. همچنین می‌توانید آینه با ابعاد دخواه خود را سفارش دهید. یکی از بزرگ ترین تولید کنند گان آینه قدی تجسم است. تولید کننده آینه قدی با کیفیت و با طراحی های مدرن. تولیدات آینه قدی های متنوعی نظیر؛ تولید کننده آینه قدی یا قاب چوبی، تولید کننده آینه قدی با قاب فلزی، تولید کننده آینه قدی پنجره ای، تولید کننده آینه قدی گنبدی، تولید کننده آینه قدی بک لایت، تولید کننده آینه متری.

در واقع خیلی از تولید کننده گان آینه در شرکت های مختلف برای خرید و دریافت قیمت آینه متری ساده به شرکت تجسم مراجعه می کنند. زیرا فروش عمده آینه متری با کیفیت از افتخارات شرکت تجسم است. خرید آینه متری برای پوشاندن بسیار از دیوار ها و دکوراسیون خانه و همچنین باشگاه های ورزشی بسیار عالی است.

آینه ها علاوه بر اندازه طرح های مختلف هم دارند. آینه هایی با قاب های متفاوت و همچنین اشکال مختلف. آینه گرد بزرگ و یا کوچک، آینه مستعطیلی، آینه لوزی، آینه چند ظلعی، آینه دفرمه که بسیار زیبا هستند. همه این آینه ها با قاب و بدون قاب ساخته می شوند. آینه های قدی دفرمه بسیار طرفدار پیدا کرده. همه آینه ها به صورت بک لایت هم ارائه می‌شود.

تولید کننده آینه دستشویی و روشویی کابینتی

شرکت تجسم علاوه بر اینکه تولید کننده آینه متری و تولید کننده ی آینه قدی است، تولیدات دیگری هم دارد و عنوان بهترین تولید کننده روشویی کابینتی و بهترین تولید کننده آینه دستشویی را در رزومه  کاری خود دارد.

بزرگترین تولید کننده ی روشویی کابینتی و سرویس آینه و روشویی کابینت دار به حساب می آید. تنوع محصولات بسیار زیبایی دارد و همیشه به روز ترین کالاها با بهترین و مدرن ترین متریال را ارئه می دهد. قیمت مناسب و کیفیت بالای این کارخانه تولید کننده روشویی کابینتی باعث شده بیشترین فروش آن متعلق به صادرات روشویی و آینه به کشور های دیگر باشد. و با به کار گیری نیروی کار ماهر اشتغال و ارزآوری داشته باشد.

تولیدکننده آینه بک لایت و تولیدکننده روشویی کابینتی تجسم

انولع روشویی کابینتی با سینک سنگی و سرامیکی و در ابعاد بسیار کوچک و یا بزرگ در این کارخانه تولید می شود.

خرید روشویی کابینتی عمده برای همکاران با تخفیفات بسیار خوبی همراه است. همچنین اگر بخواهید روشویی کابینتی تک به قیمت تولید کننده بخرید هم می توانید از طریق سایت روشویی کابینتی تجسم طرح های مختلف را مشاهده و سفارش خود را ثبت کنید.

زیبایی و تنوع روشویی کابینتی در فروشگاه ها زیاد است ولی انتخاب خریدار به همان تعدادی که در فروشگاه ها می بیند محدود می شود. بنابراین با خرید از تولید کننده روشویی کابینتی دیگر محدودیتی در انتخاب ابعاد ،طرح و رنگ روشویی کابینتی ندارید.

تولیدکننده آینه بک لایت و تولیدکننده روشویی کابینتی تجسم

همچنین به دلیل خرید بی واسطه از کارخانه روشویی کابینتی تجسم، با قیمت مناسب تری هم خرید خود را انجام خواهید داد. انتخاب تولید کننده آینه و روشویی با کیفیت و بزرگترین کمک به زیبایی سرویس بهداشتی شماست.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید