امروز: یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 5 ذو القعدة 1445 | 2024-05-12
کد خبر: 205894 |
تاریخ انتشار : 19 آبان 1396 - 19:25 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سلامتی صلح خبر توصیه مهم به زائرانی ایرانی مانده در کربلا رئیس مرکز پزشکی هلال احمر به زائرانی ایرانی باقی مانده در کربلا توصیه‌هایی ارائه کرد. به گزارش تسنیم، سیدعلی مرعشی اظهار داشت: از ظهر روز اربعین در عراق (امروز، جمعه) درمانگاههای بین راهی هلال احمر جمع آوری خواهد شد و درمانگاههای […]

به گزارش مجله سلامتی صلح خبر

توصیه مهم به زائرانی ایرانی مانده در کربلا

رئیس مرکز پزشکی هلال احمر به زائرانی ایرانی باقی مانده در کربلا توصیه‌هایی ارائه کرد.

به گزارش تسنیم، سیدعلی مرعشی اظهار داشت: از ظهر روز اربعین در عراق (امروز، جمعه) درمانگاههای بین راهی هلال احمر جمع آوری خواهد شد و درمانگاههای موقت سامراء و کاظمین و درمانگاه موقت هلال احمر در هتل ملاک، یکشنبه جمع آوری خواهد شد.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر عنوان کرد: همچنین بخش درمانی هلال احمر در بیمارستان الحسین(ع) و السفیر نیز روز یکشنبه به کار خود پایان خواهد داد و چادر درمانی هلال احمر در جمهوری و چادر عتبه در باب قبله امام حسین (ع)، امروز جمع می‌شود.

مرعشی با اشاره به اینکه درمانگاههای دائمی هلال احمر در عراق به قوت فعال خواهند ماند، گفت: با توجه به پیش بینی ماندن برخی از زائران در عراق مقرر شده است تا در درمانگاه هتل نجم با تعداد پزشک بیشتری ارائه خدمت شود و لذا گروه درمانی جدید از یکشنبه به عراق می‌آیند و تیم دوهفته ای تا پایان ماه صفر خدمات لازم را به زائران ارائه می‌کنند.

وی با توصیه به زائران مبنی بر اینکه برای خروج از کربلا عجله ای نداشته باشند، تاکید کرد: شمار زیادی از زائران در 15 روز اخیر وارد کربلا شده اند و اگر این تعداد یکباره قصد خروج داشته باشند؛ قطعا با مشکلات بسیاری مواجه خواهند شد؛ لذا توصیه اکید این است که زوار با حفظ آرامش و به مرور به کشور باز گردند.

منبع : asriran

اگر فیلم یا فیلم یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و فیلم ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید