امروز: شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 19 شوال 1445 | 2024-04-27
کد خبر: 54388 |
تاریخ انتشار : 03 اسفند 1394 - 13:36 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

 توسعه همکاری‌های بین استان زنجان با دانمارک و مزیت‌های مشترک به گزارش صلح خبر،پایگاه پایگاه صلح خبر ایران: جمشید انصاری ظهر امروز در دیدار سفیر کشور دانمارک، “دنی عنان” با تاکید بر توسعه همکاری‌های بین استان زنجان با دانمارک اظهار کرد: با توجه به شرایط جدید پیش آمده، همکاری بین ایران و اروپا تسهیل می‌شود. […]

 توسعه همکاری‌های بین استان زنجان با دانمارک و مزیت‌های مشترک

به گزارش صلح خبر،پایگاه پایگاه صلح خبر ایران:

جمشید انصاری ظهر امروز در دیدار سفیر کشور دانمارک، “دنی عنان” با تاکید بر توسعه همکاری‌های بین استان زنجان با دانمارک اظهار کرد: با توجه به شرایط جدید پیش آمده، همکاری بین ایران و اروپا تسهیل می‌شود.

وی با اشاره به مثبت بودن موازنه تجاری بین ایران و دانمارک به نفع دانمارک اضافه کرد: باید با برنامه‌ریزی متناسب از ظرفیت‌های موجود می‌توان، روابط را توسعه داد.

tosee.solhkhabar

استاندار زنجان سفر مقام‌های ارشد کشور دانمارک به ایران را یادآور شد و افزود: این سفرها می‌تواند زمینه توسعه همکاری‌های بین دو کشور را تقویت کند.

انصاری کشاورزی و تولیدات لبنی را از زمینه‌های دارای ظرفیت برای همکاری بین استان زنجان با دانمارک دانست و تاکید کرد: استان زنجان در تولیدات محصولات کشاورزی مازاد تولید دارد، که می‌تواند زمینه فعالیت را فراهم کند.

وی مجموع تولیدات محصولات کشاورزی استان زنجان را 2 میلیون و 600 هزار تن اعلام کرد و گفت: مصرف استان فقط 600 هزار تن است و بقیه تولیدات بعد از فرآوری به استان‌های دیگر صادر می‌شوند.

استاندار زنجان به مزیت‌های کشور دانمارک در تولید محصولات لبنی اشاره کرد و ادامه داد: کشورهای اروپایی می‌توانند از تولیدات محصولات کشاورزی استان زنجان استفاده کنند.

انصاری ذخایر معدنی را از ویژگی‌های بارز اقتصاد استان زنجان عنوان کرد و گفت: شرکت‌های دانمارکی می‌توانند با حضور در استان در بهره‌برداری از این ذخایر از جمله استحصال آلومینا مشارکت کنند.

وی ادامه داد: استان زنجان و کشور دانمارک می‌توانند برای توسعه مناسبات اقتصادی از طریق خطوط فاینانس مستقیم و یا به شیوه EPCF اقدام کنند.

استاندار زنجان صنایع بسته‌بندی محصولات گوشتی را از دیگر زمینه‌های توسعه تعاملات زنجان و دانمارک اعلام و تاکید کرد: استان زنجان موقعیت جغرافیایی بی‌نظیری دارد به طوری که در مسیر عبوری 50 درصد جمعیت ایران قرار گرفته است.

همچنین سفیر دانمارک در این دیدار، استان زنجان را استانی با ظرفیت بالا و مناسب در حوزه‌های کشاورزی و معدنی برشمرد و ابراز کرد: دانمارک سابقه همکاری مناسبی را با شرکت‌های تولید محصولات لبنی داشته است.

منبع:خبرگزاری فارس

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 3
    1. نویسنده :پرستو

      پایگاه صلح خبر می تواند خیلی موثر باشد

    1. نویسنده :پرستو

      پایگاه صلح خبر می تواند خیلی موثر باشد

    1. نویسنده :پرستو

      پایگاه صلح خبر می تواند خیلی موثر باشد