امروز: شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 26 شوال 1445 | 2024-05-04
کد خبر: 542367 |
تاریخ انتشار : 02 اردیبهشت 1403 - 13:40 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/یزد شهرداری یزد با مدیر کل راه و شهرسازی استان در خصوص تأمین سرانه‌های ورزشی، آموزشی و همچنین فضای سبز برخی از نقاط شهر یزد توافق کردند. «ابوالقاسم محی الدینی» شهردار یزد در خصوص این نشست که با حضور «احسان خواجه رضایی« مدیر کل راه و شهرسازی استان و «عزیزالله سیفی» رئیس شورای اسلامی […]

صلح خبر/یزد شهرداری یزد با مدیر کل راه و شهرسازی استان در خصوص تأمین سرانه‌های ورزشی، آموزشی و همچنین فضای سبز برخی از نقاط شهر یزد توافق کردند.

«ابوالقاسم محی الدینی» شهردار یزد در خصوص این نشست که با حضور «احسان خواجه رضایی« مدیر کل راه و شهرسازی استان و «عزیزالله سیفی» رئیس شورای اسلامی شهر برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه درباره سرانه‌هایی که به دلایلی در سال‌های اخیر در برخی از مناطق شهری از جمله شهرک دانشگاه امامشهر، مسکن‌های مهر، خیابان هجرت، شهرک ولی عصر(عج) در بلوار جانباز و نقاط دیگر أخذ نشده بود، تصمیم گیری شد.

وی در مورد نحوه تأمین سرانه‌های ورزشی، آموزشی و همچنین فضای سبز این مناطق شهری، گفت: مقرر شد تا تخصیص این سرانه‌ها از محل برخی از زمین‌هایی که در اختیار دولت است، انجام شود و با این اقدام مشکلات شهروندان در خصوص کمبود فضاهای ذکر شده، مرتفع شود.

شهردار همچنین درباره موضوعات فیمابین شهرداری یزد و اداره کل راه و شهرسازی استان، اظهار کرد: برخی از نقاط شهر نیز نیاز به تأمین ۱۰ درصد سهم شهرداری دارد که این اتفاق رقم خورد و امیدواریم با تأمین سهم مذکور بتوانیم نسبت به آزادسازی های مورد نیاز در سطح شهر اقدام کنیم.

وی با اشاره به تفاهم نامه صورت گرفته شهرداری با استانداری در سال ۱۴۰۰ ، گفت: مقرر شد زمین ۱۰ هکتاری در محله پردیسان و مجاورت فرودگاه یزد که قبلاً در اختیار ستاد مدیریت بحران استان بوده، برای ایجاد بوستان و فضای سبز و همچنین ایجاد کاربری‌های مدیریت بحران در اختیار شهرداری قرار بگیرد.

محی الدینی در پایان نیز تصریح کرد: به محض واگذاری زمین ۱۰ هکتاری از سوی اداره راه و شهرسازی، روند عملیات اجرایی ساخت این بوستان آغاز می‌شود تا شهروندان محله پردیسان از این ظرفیت استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید