امروز: یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 20 شوال 1445 | 2024-04-28
کد خبر: 514515 |
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1402 - 12:18 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/مرکزی تیم فوتبال آلومینیوم اراک لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور را در تقابل با پرسپولیس آغاز می کند. به گزارش صلح خبر، نماینده اراک که در نقل و انتقالات، پوست اندازی کاملی داشته و هدایت خود را به دست مجتبی حسینی سپرده است، کار سختی در دیدار نخست برابر قهرمان سه گانه فصل […]

صلح خبر/مرکزی تیم فوتبال آلومینیوم اراک لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور را در تقابل با پرسپولیس آغاز می کند.

به گزارش صلح خبر، نماینده اراک که در نقل و انتقالات، پوست اندازی کاملی داشته و هدایت خود را به دست مجتبی حسینی سپرده است، کار سختی در دیدار نخست برابر قهرمان سه گانه فصل قبل فوتبال ایران خواهد داشت. جذب بازیکنانی چون مرتضی تبریزی و احمد گوهری در کنار جذب بازیکنان جوان، ترکیبی از نفرات باتجربه و جویای نام را در تیم آلومینیوم برای فصل جدید رقم خواهد زد.

شاگردان حسینی در اراک، با انگیزه زیاد به دنبال تداوم نتایج خوب نماینده اراک برابر پرسپولیس در چند سال اخیر هستند. پرسپولیس فصل گذشته که رحمتی سرمربی آلومینیوم بود، در تهران با این تیم مساوی کرد، اما در اراک با تک‌گل میلاد سرلک برنده شد.

میلاد بدرقه، بهروز نوروزی فرد، محمد خلیفه، احمد گوهری، ابوالفضل سلیمانی، احسان قهاری، محمد لطفی، مرتضی تبریزی و مهدی لیموچی ۹ بازیکن جدید آلومینیوم هستند. در حالی که امیرمحمد هوشمند، محمدرضا فلاحیان، محمدرضا آزادی، حسین پورحمیدی، احسان حسینی، امیرحسین نعمتی، محمدرضا خلعتبری، محمدرضا شکیب خو، محمود قائد رحمتی، مسعود پورمحمد،‌ مصطفی احمدی، میرهادی میرجوان، هانسل زاپاتا، والنتینو یوئل و وحید محمدزاده بازیکنانی هستند که از نماینده اراک جدا شده‌اند و خانه‌تکانی اساسی در این تیم صورت گرفته است.

آلومینیوم پیش از این ۷ بار با پرسپولیس بازی داشته که سهم هر تیم ۳ پیروزی بوده و یک بازی هم با تساوی به پایان رسیده است.

ترکیب پرسپولیس در بازی با آلومینیوم اراک تقریبا مشخص است. دو بازی دوستانه با نساجی و فجرسپاسی هم بیشتر به یحیی کمک کرد تا ترکیب اصلی بازی اول را شناسایی کند. گل‌محمدی به احتمال فراوان مقابل نماینده اراک از بیرانوند درون دروازه استفاده می‌کند و در خط دفاعی از زوج کنعانی‌زادگان و پورعلی‌گنجی بهره می‌برد. در خط میانی نفراتی چون مهدی ترابی، سعید صادقی، میلاد سرلک و سروش رفیعی بازی می‌کنند و مهاجمان پرسپولیس هم وحید امیری و شهاب زاهدی هستند.

تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک در هفته اول از بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساعت ۱۹:۳۰ فردا چهارشنبه در ورزشگاه آزادی رودروی یکدیگر قرار می‌گیرند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید