امروز: شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 25 ربيع أول 1446 | 2024-09-28
کد خبر: 251606 |
تاریخ انتشار : 03 بهمن 1397 - 21:11 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر دونده سرعتی ایران گفت: صددر صد بدون مربی خارجی شانس کسب مدال باقی نمی‌ماند. به گزارش صلح خبر،حسن تفتیان در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان دو و میدانی اظهار داشت: این گردهمایی‌ها خیلی وقت بود که برگزار نمی‌شد و من از برگزاری آن خوشحال شدم، چرا که […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

دونده سرعتی ایران گفت: صددر صد بدون مربی خارجی شانس کسب مدال باقی نمی‌ماند.

به گزارش صلح خبر،حسن تفتیان در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان دو و میدانی اظهار داشت: این گردهمایی‌ها خیلی وقت بود که برگزار نمی‌شد و من از برگزاری آن خوشحال شدم، چرا که انرژی زیادی به ما می‌دهد.

دارنده مدال طلای آسیا درباره آخرین وضعیتش عنوان کرد: من دو ماه و نیم تنها در تهران تمرین کردم. پس از پایان بازی‌های آسیایی قرارداد مربی فرانسوی‌ام تمدید نشد. امیدوارم سریع‌تر در خصوص مربی آینده‌ام تصمیم‌گیری شود. نظرم این است که با این مربی فرانسوی تا المپیک ادامه دهم، چون تغییر مربی در این شرایط اشتباه است. ما سه ماه دیگر تا مسابقات قهرمانی آسیا و چند ماه بعد از آن نیز برای کسب سهمیه مسابقات جهانی و همچنین المپیک فرصت داریم. امیدوارم یک همت همه‌جانبه صورت بگیرد تا کار را جدی‌تر جلو ببریم.

تفتیان در پاسخ به این سوال که اگر مربی خارجی نباشد در روند تمرینی او خلل ایجاد می‌شود یا نه، گفت: صددرصد. اگر این اتفاق نیفتد شانس مدال بدون مربی باقی نمی‌ماند. همه رقیبان من که در آسیا هستند همگی با رکوردهای بسیار خوب در سطح دنیا مدال کسب می‌کنند. در همین بازی‌های آسیایی که گذشت دونده چینی با ۹ ثانیه و ۹۲ صدم ثانیه قهرمان شد و همین رکورد در مسابقات بزرگتر هم به مدال می‌رساند. اگر بخواهیم در آسیا کار بزرگی انجام دهیم و رکوردم به زیر ۱۰ ثانیه برسد این کار به تنهایی رقم نمی‌خورد. امیدوارم هرچه سریع‌تر تکلیف مشخص شود. خوشبختانه صحبت‌های خوبی انجام شده و من به آینده امیدوارم.
انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید