امروز: شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 4 ذو القعدة 1445 | 2024-05-11
کد خبر: 81542 |
تاریخ انتشار : 12 اردیبهشت 1395 - 9:09 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

با تصویب هیئت وزیران، تعدادی از داروها مشمول تعهدات دارویی سازمان های بیمه گر قرار گرفتند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، متن مصوبه هیئت وزیران به شرح زیر است: 1- داروهای زیر مشمول تعهدات دارویی سازمان های بیمه گر قرار می گیرند: الف- کارتریج انسولین 30/70، رگولار (R) و ایزوفان (N) به همراه قلم […]

با تصویب هیئت وزیران، تعدادی از داروها مشمول تعهدات دارویی سازمان های بیمه گر قرار گرفتند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، متن مصوبه هیئت وزیران به شرح زیر است:
1- داروهای زیر مشمول تعهدات دارویی سازمان های بیمه گر قرار می گیرند:
الف- کارتریج انسولین 30/70، رگولار (R) و ایزوفان (N) به همراه قلم تزریق حداکثر هر دو سال یک عدد و ماهانه ده عدد سر سوزن مختص تزریق با قلم انسولین با فرانشیز (10%) و به شرط تولید داخل و عدم افزایش قیمت تا دو سال.
ب- داروی ژل دیلتیازم (2%) به شرط تولید داخل و عدم افزایش قیمت تا دو سال.
پ- داروی آلتپلیز به شرط تجویز در بیمارستان و در درمان سکته حاد ایسکمیک مغزی توسط متخصص مغز و اعصاب و رعایت شرایط راهنمای طبابت بالینی و عدم افزایش قیمت تا دو سال.
ت- داروی رتپلیز به شرط تجویز در بیمارستان و در درمان سکته حاد قلبی و براساس راهنمای طبابت بالینی مصوب و عدم افزایش قیمت تا دو سال.
ث- داروی سرترالین به شرط تولید داخل.
2- شرط تعهد بیمه ای داروی ریتوکسیمب به شرط پرونده ای و تجویز توسط پزشک متخصص بیماری های خون و انکولوژی و رادیوتراپی در درمان لنفوم غیر هوجکین (NHL) و تجویز توسط متخصص پوست و فوق تخصص روماتولوژی در درمان پمفیگوس و تجویز توسط متخصص مغز و اعصاب در بیماران اسکلروز چندگانه (MS) مبتلا به نورومیلیت چشمی (نشانگان دویک) Neuromyelitis Optica (Devic s Syndrome) و درمان رد پیوند حاد با واسطه آنتی بادی (AMR) با سهم سازمان (90%) با ارایه گایدلاین انجمن نفرولوژی تغییر می یابد.
اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور، این مصوبه را برای اجرا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ابلاغ کرد.

 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید