امروز: شنبه, ۹ تیر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 23 ذو الحجة 1445 | 2024-06-29
کد خبر: 224913 |
تاریخ انتشار : 13 اسفند 1396 - 16:34 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله هنری صلح خبر نمایشگاه عکس‌های هنرور ایتالیایی در پانزدهمین جشن تصویر سال برگزار می‌شود. به گزارش صلح خبر به نقل از دبیرخانه جشن تصویر سال،، «مردم و سرزمین پشمینه» نمایشگاه مائورو ویتالیه هنرور عکاس ایتالیایی است که به سنت‌های فرهنگی میان ایران و ایتالیا می‌پردازد. این نمایشگاه همزمان با برپایی نمایشگاه پانزدهمین […]

به گزارش مجله هنری صلح خبر

نمایشگاه عکس‌های هنرور ایتالیایی در پانزدهمین جشن تصویر سال برگزار می‌شود.

به گزارش صلح خبر به نقل از دبیرخانه جشن تصویر سال،، «مردم و سرزمین پشمینه» نمایشگاه مائورو ویتالیه هنرور عکاس ایتالیایی است که به سنت‌های فرهنگی میان ایران و ایتالیا می‌پردازد.

این نمایشگاه همزمان با برپایی نمایشگاه پانزدهمین جشن «تصویر سال» روز دوشنبه چهاردهم اسفند ۱۳۹۶ از ساعت ۱۷ در گالری نامی خانه هنروران ایران افتتاح می‌شود.

گشایش این نمایشگاه با حضور نمایندگانی از وزارتخانه‌های فرهنگی ایران و ایتالیا همراه است و در ساعت ۱۸ مائورو ویتالیه عکاس، پائولو ریچیتلی ایده‌پرداز و پژوهشگر علمی و آنتونیو کورادو مدیر پروژه در تالار امیرخانی خانه هنروران در نشستی با اهالی رسانه از روند اجرای پروژه می‌گویند و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ می‌دهند.

این نمایشگاه که تا بیستم اسفندماه ادامه دارد، جایگزین نمایشگاه «تصویر مناطق محروم» شده است که از دوم تا ۱۳ اسفند در گالری نامی برقرار بود. 

مائورو ویتالیه مسئول بخش تصویری در فعالیت‎‌های فرهنگی و انتشاراتی، نمایشگاه‌ها و فضاهای تبلیغاتی دفتر میراث باستانی آبروتزو در ایتالیاست و پنج‌ سال سرپرست بخش عکس مجله آبروتزو بوده است.

او با هدف معرفی روش‌های کشف طبیعت، معماری، سنت‌های عامیانه و معنویت، به مستندسازی تصویری پرداخته و تالیفاتی در این حوزه دارد.

مائورو ویتالیه می‌گوید: برای من عکاسی رسانه و وسیله‌ای برای ترجمان رابطه‌ بین موضوع و بیننده‌ آن است. من خودم را یک هنرور نمی‌دانم اما می‌توانم وسیله نمایش هنر باشم چراکه معتقدم خلاقیت قبلا اتفاق افتاده و کار من فقط ارایه تصویر از یک کار خلاقانه هنری است. وقتی عکاسی می‌کنم یک اثر هنری را در مرکز پژوهش قرار می‌دهم و به لحاظ زیبایی‌شناسی و کیفیت می‌سنجم تا بتوانم تصویر درستی از آن ارایه دهم. باور دارم ریشه پژوهش را باید در فرهنگ جستجو کرد، فارغ از همه آداب و رسومی که چهره واقعی‌اش را تغییر می‌دهد. علاقه من افق‌های جدیدی است که به واسطه مهاجرت انسان‌ها به وجود آید و این یک مساله چند فرهنگی است.

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید