امروز: جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 25 شوال 1445 | 2024-05-03
کد خبر: 513328 |
تاریخ انتشار : 07 مرداد 1402 - 22:18 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

ورزش ایران و جهان امروز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده آنها در این گزارش آمده است. به گزارش صلح خبر، در دهه ۶۰ که واقعیت پررنگ و لعاب‌تر از همیشه بود، او یکی از فانتزی‌ها بود؛ یکی از فانتزی‌ترین‌ها؛ تافته‌ای جدابافته از واقعیت آن روزهای فوتبال ایران. یکی از همان‌ها که […]

ورزش ایران و جهان امروز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده آنها در این گزارش آمده است.

به گزارش صلح خبر، در دهه ۶۰ که واقعیت پررنگ و لعاب‌تر از همیشه بود، او یکی از فانتزی‌ها بود؛ یکی از فانتزی‌ترین‌ها؛ تافته‌ای جدابافته از واقعیت آن روزهای فوتبال ایران. یکی از همان‌ها که دوست داشتیم زمان و دوران فوتبالش بیشتر و حتی تا امروز کش بیاید تا او را کنار ستاره‌نماهای امروزی ببینیم و به کشاکش بی‌انتهای مقایسه آنها و اینها در ذهنمان پایان بدهیم. مجید نامجومطلق ستاره بود؛ گرچه زمان و زمانه نگذاشت چندان و چنان که باید بدرخشد ولی درخشش در ذهن فوتبال‌دوستان ابدی است.

یوونتوس تسلیم حکم یوفا شد

باشگاه یوونتوس به حکم یوفا که منجر به حذف این تیم از لیگ کنفرانس شد اعتراضی ندارد و درخواست استیناف نمی‌دهد. یوونتوس فصل بسیار عجیبی را پشت سر گذاشت. این تیم فصل قبل به دلیل افزایش غیر واقعی هزینه‌های نقل و انتقالات ۱۰ امتیاز از دست داد و همین باعث شد به رده هفتم جدول رده‌بندی سقوط کند و در نهایت فقط جواز حضور در لیگ کنفرانس اروپا را به دست آورد اما یوفا اجازه حضور بیانکونری‌ در این رقابت را هم نداد.

عصبانیت کریستیانو رونالدو و برخورد با فیلمبردار

کریستیانو رونالدو از تساوی برابر الشباب بسیار عصبانی و ناراحت شد که این باعث شد تا سرمربی پرتغالی تیم هم واکنش نشان دهد. النصر در بازی آغازین خود در جام باشگاه‌های کشورهای عربی با تساوی بدون گل برابر الشباب متوقف شد. کریستیانو رونالدو از این تساوی بسیار عصبانی و ناراحت بود؛ تا جایی که بعد از بازی، فیلمبرداری را که به او نزدیک شده بودند از خود دور کرد و اجازه تصویربرداری را به او نداد.

مدال از ورزشکار، پاداش بیشتر برای رئیس فدراسیون!

در حالی که ورزشکاران رشته‌های تیمی و میکس قرار است ۵۰ درصد پاداش پای سکو را دریافت کنند، روسای فدراسیون‌ها از مبلغ کامل پاداش پای سکو بهره‌مند می‌شوند. کمیته ملی المپیک مدتی پیش اعلام کرد که پاداش پای سکو برای مدال طلا ۱۵ هزار دلار، مدال نقره ۶ هزار دلار  و برنز ۳ هزار دلار است. همچنین برای اولین بار به سرمربیان و روسای فدراسیون ها هم پاداش تعلق می‌گیرد.

دیدار کاپیتان استقلال با رییس‌جمهوری

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در هیات ریحانة الحسین (س) با رییس‌جمهور دیدار کرد. حسین حسینی، کاپیتان استقلال که در مراسم عزاداری برای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شرکت کرده بود، با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رییس‌جمهور کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

نظرات سرمربی تیم ملی بسکتبال پس از دو بازی با لبنان

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، از روند تیمی شاگردانش در دو ماه گذشته و دو بازی دوستانه مقابل لبنان اعلام رضایت کرد. تیم ملی بسکتبال ایران روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه دو بازی تدارکاتی مقابل لبنان برگزار کرد که در هر دو بازی مغلوب میزبان خود شد. البته این دو بازی دوستانه استارت کار هاکان دمیر، سرمربی ترکیه‌ای با تیم ملی ایران بود که به همین منظور از او درباره عملکرد تیم ملی پرسیدیم.

قهرمانی تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال ایران در آسیا

تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال ایران با پیروزی مقابل ازبکستان قهرمان آسیا شد. تیم ملی نوجوانان ایران در دیدار فینال مسابقات قهرمانی آسیا از ساعت ۱۶ امروز (شنبه، هفتم تیر) به مصاف ازبکستان رفت و پیروز شد. ایران با پیروزی سه بر یک (۱۹ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۲) به عنوان قهرمانی نخستین دوره این رقابت‌ها دست پیدا کرد. از طرفی ایران با صعود به فینال سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی را هم به دست آورد.

ادامه بی‌توجهی مسئولان شرکت تجهیز به خوابگاه نصرت

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: بزرگترین مشکل ما وضعیت نامناسب خوابگاه نصرت است. سید شهرام هروی درباره عملکرد ملی پوشان کومیته مردان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳،گفت: ما برای این مسابقات دو هدف مهم داشتیم، هدف اول کسب نتایجی بهتر از دوره قبل و هدف دوم تکرار طلای کومیته تیمی بود و در مجموع به هر دو هدف خود در مالزی رسیدیم.

تختی آبادان میزبان صنعت نفت – استقلال

ورزشگاه محل برگزاری دیدار صنعت نفت – استقلال اعلام شد اما حضور تماشاگران در این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و استقلال طبق برنامه اعلام شده قبلی روز جمعه ۱۳ مرداد ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه تختی شهر آبادان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید