امروز: شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 19 شوال 1445 | 2024-04-27
کد خبر: 472371 |
تاریخ انتشار : 26 خرداد 1401 - 7:04 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

کاپیتان پیشین تراکتور نسبت به وضعیت نابسامان این باشگاه انتقادهای تندی مطرح کرد. مرتضی اسدی، پیشکسوت باشگاه تراکتور در گفت‌وگو با صلح خبر درباره بلاتکلیفی نیمکت این باشگاه اظهار کرد: این روزها بحث زیادی درباره سرمربی تراکتور می‌شود و خیلی‌ها فکر می‌کنند که من نسبت به این موضوع جبهه دارم. اگر انتقادی شده از این […]

کاپیتان پیشین تراکتور نسبت به وضعیت نابسامان این باشگاه انتقادهای تندی مطرح کرد.

مرتضی اسدی، پیشکسوت باشگاه تراکتور در گفت‌وگو با صلح خبر درباره بلاتکلیفی نیمکت این باشگاه اظهار کرد: این روزها بحث زیادی درباره سرمربی تراکتور می‌شود و خیلی‌ها فکر می‌کنند که من نسبت به این موضوع جبهه دارم. اگر انتقادی شده از این بابت بوده که باشگاه دوباره اشتباهات فصول گذشته را تکرار می‌کند. شما سائلام را باتوجه به تجربه قبلی که داشت، آوردید و او با تمام مشکلات و کمبودهایی که تراکتور داشت، تیم را در لیگ برتر نگه داشت.

او افزود: اکنون سائلام لیستی از بازیکنان مدنظر و مازادش به باشگاه اعلام کرد که همین لیست منجر به جبهه‌گیری علیه سائلام شده است. این در حالی است که حق طبیعی یک سرمربی است که نفراتی منطبق با برنامه‌های تاکتیکی‌اش داشته باشد و بازیکنانی که در این برنامه نیستند را در لیست مازاد قرار دهد. این اتفاقی معمول در فوتبال دنیا و حتی فوتبال خودمان است. به هر حال اتفاقاتی که رخ می‌دهد به ضرر هواداران تراکتور است.

کاپیتان پیشین تراکتور با انتقاد از اسامی‌ای که پیرامون نیمکت این تیم مطرح می‌شود، بیان کرد: همه این مسائل به مدیران باشگاه برمی‌گردد که مدیریت بلد نیستند و با ناکارآمدی‌شان با احساسات میلیونی هوادار بازی می‌کنند. البته مطمئن باشید اوضاع به همین روال نمی‌ماند. خیلی از تیم‌ها را دیده‌ایم که رویه‌شان را تغییر دادند و به موفقیت رسیدند، مانند استقلال که پاکسازی شد و قهرمانی لیگ بیست و یکم را کسب کرد.

اسدی با اشاره به حضور خطیر در هیات مدیره باشگاه تراکتور توضیح داد: من شناختی نسبت به آقای خطیر ندارم اما او سابقه خوبی ندارد. آقای خطیر دو سال پیش با همین تراکتور درگیری داشت و قبل از آن هم به استقلال لطمه‌هایی وارد کرد که منجر به جدایی‌اش از استقلال شد. تراکتور باید از اتفاقات گذشته درس بگیرد. متاسفانه در این شرایط، فردی که از استقلال کنار گذاشته شده را همه کاره تراکتور کرده‌اند.

او ادامه داد: آقای خطیر به دنبال رزومه درست کردن برای خودش است و دوستان او در فضای مجازی فعال هستند تا او را مطرح کنند. باشگاه تراکتور آن‌قدر کوچک نشده که  برخی خارج از بدنه تراکتور، همه‌کاره‌اش شوند. اگر مرتضی اسدی صحبتی می‌کند، سال‌ها برای فوتبال تبریز بازی کرده و دلش برای هواداران می‌سوزد. متاسفانه نتیجه گرفتن تراکتور در اولویت مدیران این باشگاه نیست. حرف من این است که انسان‌های موجه‌تری برای مشورت کردن هستند اما همیشه بدترین نفر را انتخاب کرده‌اند. این راه به ترکستان است. شاید هم منافعی این وسط مطرح است.

این پیشکسوت باشگاه تراکتور در ادامه درباره احتمال حضور قربان بردیف در تراکتور اظهار کرد: مگر مربی جدید در جریان کمبودهای باشگاه است؟ مربی جدید، هر کس که باشد، شناختی نسبت به تراکتور و لیگ ما ندارد. در نتیجه افرادی که داخل باشگاه هستند، بازیکنانی را به مربی معرفی می‌کنند و لیستی از بازیکنان جلوی مربی جدید می‌گذارند.

اسدی افزود: کسی که به عنوان سرمربی جدید می‌آید باید حداقل شناختی از لیگ ایران داشته باشد. کاش سائلام می‌ماند اما مدیر تیم وقتی می‌گوید ۹۹ درصد حضور سائلام قطعی است، باید به آن یک درصد اهمیت بیش‌تری داد چرا که همان یک درصد، معادلات را به هم می‌زند که همین اتفاق هم رخ داد.

او در پایان گفت: من پیشنهادی برای مدیران تراکتور دارم. آن‌ها که می‌خواهند خودشان همه کار بکنند. بازیکن بگیرند، تیم را ارنج کنند و تعیین و تکلیف کنند. پس بهتر است به جای انتخاب کادر فنی، خودشان بایستند و کار را در اختیار بگیرند. اگر نیاز به مدرک مربی‌گری هم بود، آن را بخرند تا حضورشان مشکل قانونی نداشته باشد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید