امروز: شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 26 شوال 1445 | 2024-05-04
کد خبر: 486423 |
تاریخ انتشار : 05 آبان 1401 - 16:15 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/خراسان رضوی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: تحصیل در کشور خارجی فرصت مناسبی برای یادگیری آداب، رسوم و ارتباط است.  آیین ورودی دانشجویان نوورود بین‌الملل دانشگاه فردوسی مشهد امروز ۵ آبان ماه، با حضور ریاست این دانشگاه و نماینده کنسولگری عراق در تالار خوارزمی و بوزجانی دانشکده مهندسی برگزار شد. رئیس دانشگاه فردوسی مشهد […]

صلح خبر/خراسان رضوی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: تحصیل در کشور خارجی فرصت مناسبی برای یادگیری آداب، رسوم و ارتباط است.

 آیین ورودی دانشجویان نوورود بین‌الملل دانشگاه فردوسی مشهد امروز ۵ آبان ماه، با حضور ریاست این دانشگاه و نماینده کنسولگری عراق در تالار خوارزمی و بوزجانی دانشکده مهندسی برگزار شد.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد با تاکید بر تلاش، کوشش، انگیزه و رغبت دانشجویان در تحصیل علم، اظهار کرد: تحصیل در کشور خارجی فرصت مناسبی برای یادگیری آداب، رسوم و ارتباط است؛ این فرصت را مغتنم شمارید.

 احد ضابط افزود: دانشجویان بین‌الملل می توانند با انگیزه بالایی که دارند نقش موثری در اعتلا و ارتقاء دانشگاه فردوسی مشهد ایفا کنند.

در ادامه این مراسم حسین بذرافشان، رئیس اداره دانشجویان بین‌الملل دانشگاه اظهار کرد: دانشجویان بین‌الملل سفیران علم، صلح، دوستی و فرهنگ هستند،لازم است که دانشگاه به نقش مهم دانشجویان بین‌الملل توجه و استفاده کند. ضمن اینکه دانشجویان بین الملل باید به یک مجموعه یکپارچه تبدیل شده و استانداردهای بالایی برای آن‌ها در نظر گرفته شود.

وی از برخی تغییرات در نحوه پذیرش دانشجویان بین‌الملل که در حال شکل گیری است خبر داد و به رفع مشکلاتی که دانشجویان بین‌الملل در کشور دارند تاکید کرد.

همچینین نماینده کنسولگری عراق در مشهد عنوان کرد: دانشگاه فردوسی مشهد پیشرفت‌های زیادی در حوزه‌های علمی، اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی داشته است، حضور دانشجویان عراقی در این دانشگاه باعث افتخار ما است. از دانشگاه فردوسی مشهد نیز به خاطر همکاری و همراهی با دانشجویان عراقی کمال تشکر را دارم.

در پایان توضیحاتی در خصوص پرتال دانشجویی، رویه‌ها و مقررات اجتماعی و علمی دانشگاه، خدمات کنسولی دانشگاه و همچنین امکانات ورزشی و رفاهی برای دانشجویان به زبان عربی و فارسی ارائه شد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید