امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 18 شوال 1445 | 2024-04-26
کد خبر: 492966 |
تاریخ انتشار : 10 بهمن 1401 - 19:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/مازندران امام جمعه بابل با اشاره به اینکه ما موفق نبودیم تا چشم و گوش نسل جدید را با عملکرد مثبت نظام پرکنیم، گفت: دشمن از این خلاء استفاده کرده و به نسل جدید نفوذ کرد. باید دستاوردهای نظام به درستی تبیین شود تا مردم نسبت به نظام اعتماد کنند. حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز […]

صلح خبر/مازندران امام جمعه بابل با اشاره به اینکه ما موفق نبودیم تا چشم و گوش نسل جدید را با عملکرد مثبت نظام پرکنیم، گفت: دشمن از این خلاء استفاده کرده و به نسل جدید نفوذ کرد. باید دستاوردهای نظام به درستی تبیین شود تا مردم نسبت به نظام اعتماد کنند.

حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز در نشست هم‌اندیشی که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگذار شد، اظهار کرد: با وجود حوادث اخیر ضروری است برنامه‌های دهه فجر امسال با اهتمام و جدیت بیشتری برگزار شود.

وی با تاکید براینکه روابط عمومی‌ها باید دستاورد و فعالیت‌های اداره را به درستی منتشر تا مردم از عملکرد نظام دلگرم شوند، افزود: به‌خاطر عملکرد بدی که در ارائه دستاوردهای مثبت نظام داشتیم موجب شد نسل جدید انقلاب را به نام مشکلات و کمبودها می‌شناسند.

امام جمعه بابل با بیان اینکه دشمن از فضاهای خالی که ما ایجاد کردیم سوء استفاده کرد با آموزه‌های منفی خود چشم و گوش نسل جدید را پرکرد، گفت: نفوذ دشمن تا جایی بود که امروز فرزندان ما نه تنها نام اسلامی ندارند بلکه نام ایرانی هم ندارند؛ نام‌های خارجی جایگزین نام ایرانی شده است.

فرماندار بابل نیز با اعلام اینکه به مناسبت دهه فجر برای نخستین‌بار در این شهرستان از خدمات افراد تاثیرگذار در انقلاب اسلامی انجام شد، گفت: شورای اداری شهرستان با حضور ۷۰۰ نفر از مدیران پس از انقلاب تشکیل و همچنین همایش فجرآفرینان بابل نیز برگزار می‌شود.

قاسم عزیززاده گرجی افزود: در ایام الله دهه فجر ۸۰ پروژه در شهرستان بابل افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یک‌هزار برنامه و فعالیت در حوزه فرهنگی، هنری، ادبی و ورزشی از سوی دستگاه‌های اجرایی شهرستان بابل اجرا می‌شود، یادآور شد: ۷۵ پروژه محوری در شهرستان بابل با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد تومان افتتاح و پنج پروژه نیز با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

این مسئول روایتگری صحیح را از مصادیق و مظاهر جهاد تبیین برشمرد و تصریح کرد: اگر روایتگری صحیح و سریع نداشته باشیم دیگری با زاویه و نگرش خود روایتگری کرده و از موقعیت سوء استفاده می‌کند.

عزیززاده گرجی ادامه داد: عصبانیت و تحریم‌های دشمن برای این است که انقلاب اسلامی ابهت استکبار را در جهان شکست و چهره دروغین آن را به جهان نشان داد و امروز انقلاب اسلامی الگوی مردم مظلوم جهان شد تا جایی که در عراق شاهد تشکیل بسیج مردمی هستیم.

فرماندار شهرستان بابل به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: طبق منویات مقام معظم رهبری دشمن در حوادث اخیر به دنبال نقطه ضعف ما نبود بلکه نقطه قوت ما دشمن را عصبانی کرده بود.

این مسئول با اشاره به اینکه دشمن به‌خاطر ترسی که از جایگاه علمی و رتبه‌های جهانی ما داشت دانشگاه‌های خاص ما را هدف قرار داد، گفت: ۵۴ کشور کنار هم جمع شدند تا در حوادث اخیرعلیه انقلاب اقدام کنند ولی شکست خوردند.

این مسئول با تاکید براینکه اگر روحیه جهادگری باشد بسیاری از مشکلات حل می‌شود، خاطرنشان کرد: امروز این انقلاب و نظام نیازمند افرادی با روحیه انقلابی و تفکر بسیجی دارد ما چاره‌ای برای برون رفت از مشکلات نداریم جز اینکه مسئولانی با چنین روحیه داشته باشیم.

عزیززاده گرجی افزود: پیام دهه فجر انسجام، اتحاد، اعتقاد به اصول و مبانی و اعتقادات مشترک، پایبندی به اصل نظام، ولایت مداری و بیان ایده و نظر برای تقویت نظام است.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید